    Date: Fri, 19 Nov 2010 16:11:45 +0100
    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kurs fotografii ???

    Norbert pisze:

    > Zastanawiam się czy przeczytałeś co napisałem.
    > Żona chce się kształcić w kierunku fotografii a nie iść fotografować
    > ślub po przebrnieciu kursu NG...
    > A i nie śluby trzeba zaraz po szkole fotografować, są jeszcze zdjęcia w
    > szkołąch , przedszkolach itp.
    > Poza tym kazdy jakos zaczynał.
    Ktoś w wątku dobrze napisał, że ważniejsza będzie umiejętność obróbki
    zdjęć. Na kursie fotograficznym nie nauczy się tego raczej, chyba że
    zamiast kursu będzie jakaś szkoła podyplomowa itp. Techniczne podstawy
    fotografowania można szybko opanować, ale to dopiero początek. Może
    niech małżonka na początku robi zdjęcia na każdej imprezie gdzie się da,
    u znajomych na ślubie jako dodatkowy, na chrzcinach, na imprezach
    rodzinnych. Niech robi i eksperymentuje.