    From: GM <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Date: Thu, 30 Apr 2009 05:42:38 -0700 (PDT)

    On 30 Kwi, 11:05, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Elou!"Don Pedro" <n...@o...pl> wrote in message

    > Hosty: Wawa (ISP: Aster),  Krakow (ISP: Neozdrada),  Kozienice ( ISP:
    > Promontel Sp.z o.o.). Gra. Wszystko byloby OK gdyby nie nagly wysyp totalnie
    > nieznanych nickow i powtorka posta bo mis nie zakumal ze nie pokazuje sie od
    > razu i trza odczekac. Wszyscy przez guglarke.
    > Mam pewnosc: jestesmy paranoikami. Krzysiu ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    > FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motoc
    ykloweFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=net
    ykieta

    Łał,
    sami detektywi...

    Tak, "miś nie zakumał", ale nie przypuszczał że trzeba będzie czekać
    ponad 6 godzin - to napisał po raz drugi.
    Tak, "miś przez guglarkę", ale jeśli ktoś mi podpowie jak to podpiąć
    pod Outlooka - z wdzięcznością przyjmę pomoc.
    Serio - jestem zielony w temacie więc chętnie się dowiem czegoś
    nowego.

    Kumpel ostrzegał mnie przed takim przyjęciem na tym forum...i niestety
    miał rację. A ja naiwnie sądziłem, ze tu się ludzie wymieniają
    wiadomościami i ta wymiana jest choć trochę rzeczowa.

    Mam zamiar napisać w innym poście zapytanie o podgrzewane manetki.
    Zastanawiam się tylko czy to również będzie odczytane jako
    kryptoreklama Oxforda lub Saito...?