  • Data: 2009-05-02 10:18:22
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: "GM" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:gtc9iv$rhn$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "GM" <g...@w...pl> wrote in message
    u.googlegroups.com...

> [...]
    > sie toto troszke innymi prawami, lecz zakazu przedstawienia sie nie ma.
    > Wrecz przeciwnie: mile widziane.
    > Historia, definicja, opis: http://en.wikipedia.org/wiki/USENET
    > Linki do FAQ grupy oraz Netykiety znajdziesz u mnie w stopce.
    > By uzywac usenetu przez OE (Autluk Ekspress) nalezy utworzyc konto "news"
    > i podlaczyc sie do jednego z serwerow grup usenetowych, np news.onet.pl
    > Jest pewna niedogodnosc: by uzywac tego serwera nalezy miec konto mailowe
    > na Onecie. Zalozenie nie powinno.byc problemem.

    > To pozwole sobie wrocic do guglarki i zafundowac kryptoreklame archiwum
    ch?group=pl.rec.motocykle&q=grzane+manetki
    > Jesli po przeczytaniu jestes w stanie dolozyc cos odkrywczego, nie krepuj
    > sie, stary.
    >
    > Cieszesiezemoglempomoc.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    > FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

    Cześć ponownie
    w ramach dopełnienia zaniedbanych obowiązków (?):

    Witam wszystkich użytkowników grupy.
    Jak nie trudno było zauważyć jestem noowka sztuka na tym forum.
    Grzegorz lub jak kto woli Zielony Miś....
    z resztą kolor możecie sobie dobrać wedle upodobań.
    Warszawa
    Honda Shadow VT750
    Jeśli te dane są niewystarczające w ramach przywitania i przedstawienia -
    pytajcie.
    Tajemnic nie ma.

    Kefir,
    dzięki za netykietę. Jeszcze się przez nią przedzieram, więc jak od czasu do
    czasu
    walnę babola - policzcie do 10.
    Również dzięki za pomoc z podpięciem do poczty. Mam nadzieję, ze wszystko
    dobrze ustawiłem.
    Jeśli coś jest nie tak - dajcie znać.
    Grzane manetki - poczytam, poczytam...prochu nie wymyślę ale może znajdę
    rozwiązanie mojego problemu.

    Wracając do tematu od którego zacząłem:
    Pytałem serio o ten kurs. Na najbliższy miejsc brak ale podobno na jesieni
    ma być następny.
    Zatem jeśli ktoś ma więcej informacji - dajcie znać.
    NIE interesują mnie słodzone wypowiedzi (jak te 2 powyżej).
    Może i jestem zielony ale nie jestem mentalnie ograniczony...

    GM vel Zielony Miś