  • Data: 2009-04-30 13:37:34
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "GM" <g...@w...pl> wrote in message
    news:4ddb0ed7-8566-4dad-b4ec-c576af90159c@u39g2000pr
    u.googlegroups.com...

    Po kolei:

    > Tak, "miś nie zakumał", ale nie przypuszczał że trzeba będzie czekać
    > ponad 6 godzin - to napisał po raz drugi.

    Przyznaje - nie spojrzalem. Moj blad.

    > Tak, "miś przez guglarkę", ale jeśli ktoś mi podpowie jak to podpiąć
    > pod Outlooka - z wdzięcznością przyjmę pomoc.
    > Serio - jestem zielony w temacie więc chętnie się dowiem czegoś
    > nowego.

    > Kumpel ostrzegał mnie przed takim przyjęciem na tym forum...i niestety
    > miał rację. A ja naiwnie sądziłem, ze tu się ludzie wymieniają
    > wiadomościami i ta wymiana jest choć trochę rzeczowa.

    A nie ostrzegal Cie ten kumpel ze jesli gdzies si epojawiasz to milo jest
    sie przedstawic i powiedziec pare slow o sobie? Na "forumach" to wrecz
    obowiazek. Trafiles na Usenetowa grupe dyskusyjna a nie na forum. Rzadzi sie
    toto troszke innymi prawami, lecz zakazu przedstawienia sie nie ma. Wrecz
    przeciwnie: mile widziane.
    Historia, definicja, opis: http://en.wikipedia.org/wiki/USENET
    Linki do FAQ grupy oraz Netykiety znajdziesz u mnie w stopce.
    By uzywac usenetu przez OE (Autluk Ekspress) nalezy utworzyc konto "news" i
    podlaczyc sie do jednego z serwerow grup usenetowych, np news.onet.pl Jest
    pewna niedogodnosc: by uzywac tego serwera nalezy miec konto mailowe na
    Onecie. Zalozenie nie powinno.byc problemem.

    > Mam zamiar napisać w innym poście zapytanie o podgrzewane manetki.
    > Zastanawiam się tylko czy to również będzie odczytane jako
    > kryptoreklama Oxforda lub Saito...?

    To pozwole sobie wrocic do guglarki i zafundowac kryptoreklame archiwum
    grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?group=pl.rec.motocykle&q=grzane+manetki
    Jesli po przeczytaniu jestes w stanie dolozyc cos odkrywczego, nie krepuj
    sie, stary.

    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef