  • Data: 2009-05-03 12:26:51
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: Arni <a...@N...spam> szukaj wiadomości tego autora

    GM pisze:

    > No niestety jedyna opcja jaką znalazłem dla MO to przeglądarka z OE :(
    > Zanim się znudzę to trochę potrwa ale pisz...dobrze wiedzieć.
    > Dzięki.

    MO to mentalnie ograniczony? chyba nadmiar skromnosci. Wielu juz
    przestawiłem na Thunderbirda, nawet totalnych laików. Dasz rade. Co
    prawda do OE istnieja dodatki poprawiajace jego kalecznosc ale wiecej z
    tym roboty niz to warte. sprobuj tego:
    http://mozillapl.org/produkty_mozilli/thunderbird/th
    underbird_2.0.0.21
    przy uruchamianiu zaciagnie Ci wszystko z OE. Potem mozna kilka rzeczy
    jeszcze przestawic dla wygody i hulaj dusza

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"