eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupno elektrykaRe: Kupno elektryka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c136-105.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno elektryka
    Date: Thu, 31 Oct 2019 22:20:07 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qpfj65$8j1$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <qpaiq3$2du$1@news.icm.edu.pl> <qpbcjg$ph2$2@dont-email.me>
    <qpctd0$143$3@news.icm.edu.pl>
    <5dbaa35a$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <20191031100939.467e8183@mateusz>
    <qpe8vr$3s1ek$3@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <20191031103031.79c872cb@mateusz>
    <5dbab4aa$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <qperv3$s7i$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5dbb223a$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpfdnf$5uo$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5dbb4720$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c136-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 31 Oct 2019 21:20:05 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c136-105.icpnet.pl:85.221.136.105";
    logging-data="8801"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: Avast (VPS 191029-0, 29.10.2019), Outbound message
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5dbb4720$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665000
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31-10-2019 o 21:38, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-10-31 o 20:46, Cavallino pisze:
    >
    >>>> Już nie mówiąc o tym, że elektryk na luzie się nie ładuje.
    >>>> Inna sprawa, czy pozwoli tak się ciągnąć przez 400 km - bo
    >>>> generalnie elektryków się nie holuje.
    >>>
    >>> Kolejny jełop
    >>
    >>
    >> Miło że się przedstawiłeś.
    >
    > To było o jełopie który napisał o holowaniu przez pełne 400km.
    > który z nas to napisał jełopie?

    Na pewno nie ja.
    To mój trzeci post w tym wątku.

    >
    >>> do którego nie dotarło że sprawnego elektryka
    >>> nie potrzeba holować na całej trasie?
    >>
    >> Oczywiście, ładowarki są częściej niż 100 km, więc w ogóle nie ma
    >> potrzeby go holować.
    >
    > To dlaczego pisałeś o holowaniu przez 400km?

    Pisałem tylko o holowaniu bez ładowania, a więc i bez oporów.
    O kilometrach nic nie pisałem.
    Na pewno wiesz komu i na co odpowiadasz?


    >
    >> Kilka tygodni temu pokonałem swoim podobny dystans (ponad 300 km, 3
    >> ładowania po drodze), ale on zasięg przynajmniej teoretycznie ma dwa
    >> razy większy.
    >> Niemniej zazwyczaj coś sobie w rezerwie zostawiałem, więc realnie
    >> ładowałem co 100 km.
    >> Wystarczy przygotować sobie trasę, nie grzać na ekspresówkach i da się
    >> zrobić bez holowania.
    >
    > Nie byłbym pewien. Ktoś napisał że zasięg teoretyczny nówki to 100km.
    > Biorąc pod uwagę pogodę i spadek pojemności akumulatorów uznał
    > że zostanie 50km zasięgu i zaleca ładowanie co 40km.

    No i racji trochę ma, tak to wygląda niestety.
    Ale holowanie elektryka z włączonym napędem, żeby się ładował podczas
    tego holowania, to w ogóle jakiś chory pomysł jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: