  • Data: 2015-11-04 23:44:18
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Nov 2015 14:01:13 +0100, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >U mnie są dwa rozrządy, suchy (pasek) i mokry (pasek w kasecie) i niby
    >ma się wymieniać oba na raz przy 200tyś ale znajomy w warsztacie
    >powiedział że tych mokrych się nie wymienia, one i po 400tyś bez
    >problemu śmigają.

    Ciekaw jestem czy ślizgacze tego paska wytrzymają 400 tys. km.

    >Rozrząd - 1.8 TDCi * TDDi - komplet oryginalny FORD 1201255 242,00 zł (w
    >sklepie Forda)

    Do 1.6TDCi kosztuje ponad 300 zł. Ale zamiennik INA z pompą wody można
    kupić za 360 zł.
    W moim silniku też jest dodatkowy łańcuch (w przedzmianowych 1.8
    zamiast tego paska do napędu był łańcuch w kasecie, niemiało
    kosztował). Jakiś mądry inżynier wymyślił, że pasek rozrządu napędza
    jeden wałek w głowicy. Drugi wałek napędzany jest łancuchem, z tego
    pierwszego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06