eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
  • Data: 2015-11-05 15:46:30
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:563b5dba$0$656$65785112@news.neostrada.pl...
    > W Niemczech ktoras z oplat byla w/g mocy, we Francji tez, to i ekonomiczne
    > wersje cieszyly sie powodzeniem.
    > Slynne 2CV czy 6CV to przeciez 2 i 6 koni ... podatkowych :-)

    Cóż... potem takie potworki powstają jak 200 konny 1999cm z turbo.

    >>>>silnikiem (chyba ma extra 10 koni w wersji SE) oraz z drugim silnikiem:
    >>>>3 i pół litrowy V6, również wolnossący, co ma 268 koni, i ten jest
    >>>>wyraźnie mocniejszy. Nie spodziewałbym się rajdowej jazdy przy tych
    >>>>4 cylindrowych silnikach, nie kupuje się ich tutaj dla tego typu
    >>>>atrakcji.
    >>
    >>> predkoscia 55mph.
    >>> Do tego i 75KM wystarczy :-)
    >
    >>Ciągle mówisz o prędkości - prędkość nie jest problemem,
    >>problemem jest dynamika lub jej brak.
    >
    > A po co ci dynamika ? Do szybkiego rozpedzenia do 55mph ? :-)

    Cóż Ty się tak tego 55mph uczepił? To jest fikcja literacka.
    Znaki ograniczenia prędkości są wprawdzie na autostradzie
    na odcinkach przelatującej przez miasto (całą metropolię)
    ale nikt tego nie przetrzega i wszyscy jadą szybciej.
    To raz, a dwa - że dynamika jest potrzebna aby się czuć
    bezpiecznie właśnie zmieniając pas jazdy, wyprzedzając
    kogoś, włączając się do ruchu na autostradzie ale i też
    na normalnym skrzyżowaniu. Mułowate auto jest po prostu
    niebezpieczne, tak jak auto które ciężko zahamować bo
    ma słabe heble.

    >>> Strasznie istotna na tych 4-ro pasowych autostradach :-)
    >>Nie, w USA też istotna.
    >>Pożyłbyś tutaj to wiedziałbyś jak Ci ludzie jeźdzą bez polotu i bez ikry.
    >
    > Na razie to slyszalem, ze jak sie za czesto wyprzedza i pasy zmienia, to
    > szeryf zatrzymuje i nawet aresztowac potrafi :-)

    :-))

    >>> Tak czy inaczej - w Europie moc poszla w gore, masa tez troche poszla w
    >>> gore.
    >>> Widac 75KM przestalo wystarczac, co np na niemieckich autostradach dosc
    >>> dziwne :-)
    >
    >>Raczej nie jest dziwne :-)
    >
    > Dziwne. 120 czy 130 auto pojedzie, a wielu do tylu sie samoogranicza.
    > I co z tego, ze bedzie ci sie rozpedzal 2x dluzej - na autostradzie ma to
    > jakies znaczenie ?

    Bardzo duże. Widzę że mało jeździsz po autostradach w centrach
    dużych miast - nie mówimy teraz o pustej A4 gdzie się ustawisz
    na prawym pasie i jedziesz 30 minut nie zmieniając prędkości...
    Autosrady przelatujące przed duże centra miejskie jak Chicago
    czy Los Angeles to tak jak miejskie ulice, tylko zamiast 40km/h
    jeździsz tam 110 czy 130km/h i często wyprzedzasz, zmieniasz
    pasy, zjeżdzasz na rampach w lewo/w prawo, włączasz się do
    ruchu... Dynamika auta to piękna rzecz, piszę Ci to jako właściciel
    dużego sedana z silnikiem 286 koni :-)

    > Owszem, czasem sie moze zdarzyc, ze lewym pasem ciagna
    > samochody 130 dosc gesto, a ty masz jedziesz prawym za
    > ciezarowka 89 i chcialbys na lewo ... ale to rzadkosc.

    Być może rzadkość na A4 ale normalka na Zachodzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: