  • 41. Data: 2011-11-01 21:57:51
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 21:49, Lewis pisze:

    > Teraz jestem ciekaw czy któryś z Was napisał to samodzielnie bez użycia
    > "translatora".

    --.- .-. --.. ... .--. ..... -..- . ..-.
    --... ...--

  • 42. Data: 2011-11-01 22:22:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2011 21:45:30 +0100, Lewis napisał(a):

    > Nokian Hakkapelitta ;) Ale u nas oficjalnie nie można na takich jeździć :)

    Można! I to nawet po drogach publicznych!
    Ale tylko w specyficznych warunkach...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 43. Data: 2011-11-01 22:36:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 01 Nov 2011 10:52:23 GMT, to napisał(a):
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

    Wszystko zależy od tego jakie to opony :)
    W gacku Goodyeary 4all seasons sprawują się nad wyraz dobrze, zarówno latem
    jak i zimą...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2011-11-01 22:37:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 22:22, MadMan pisze:

    > Można! I to nawet po drogach publicznych!
    > Ale tylko w specyficznych warunkach...

    I z odpowiednim oznakowaniem takiej drogi ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 45. Data: 2011-11-01 22:44:34
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2011 22:37:29 +0100, Lewis napisał(a):

    > I z odpowiednim oznakowaniem takiej drogi ;)

    Ee, podczas rajdu nie musi być oznakowania... :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 46. Data: 2011-11-01 22:46:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 22:44, MadMan pisze:

    > Ee, podczas rajdu nie musi być oznakowania... :P

    No jak nie? Nie musi być żadnych oznakowań sugerujących że droga jest
    trasą rajdu żeby tam się żaden Wiesiek ciągnikiem czy inną wywrotką nie
    zakradł? :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2011-11-01 22:55:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    No baa - http://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 48. Data: 2011-11-01 23:51:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > A nie dałeś tyle co za 2 komplety np. zimówek i letnich? Bo takie ceny
    > widywałem za niezłe całoroczne.

    Nie było większej różnicy, może 30 zł drożej na sztuce w porównaniu do
    zimówek tej samej marki (GY).

  • 49. Data: 2011-11-02 07:14:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Nie było większej różnicy, może 30 zł drożej na sztuce w porównaniu do
    > zimówek tej samej marki (GY).

    Zapodaj konkretne ceny, to sprawdzimy.
    Bo dla moich 15 calowych, to zwykłe zimówki i letnie szło kupić ok. 200 zł,
    ale wielosezonowe zaczynały się grubo ponad 300, z reguły bliżej 400.

  • 50. Data: 2011-11-02 08:34:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Nov 2011 19:33:40 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > A potem przyjdzie do miasta prawdziwa zima i bedziesz zmienial kola przy
    > -20. Choc nie - kola pozniej zmienisz, przy -20 bedziesz jezdzil
    > komunikacja publiczna :-)

    dobrze, żę moje opony o tym nie wiedziały.
    I jakoś jeździły również po górach, takich małych: Alpy się nazywają.
    Vredersteiny Quatracki

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?