  • 51. Data: 2011-11-02 10:50:31
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zalezy jak kto jezdzi ale 80-100tys to srednia w tym kraju
    > na opony.

    Jeśli weźmiesz pod uwagę wszystkich "oszczędzaczy" to pewnie
    tak :-). Ja właśnie wyrzuciłem drugi komplet Bridgestone,
    każdy przejechał 3 sezony letnie, czyli w sumie ok. 50-60
    tys. Oczywiście na siłę mógłbym jeszcze je zostawiać, ale
    zostało może milimetr ponad znacznik :-).
    Natomiast faktem jest że przez ten sam czas miałem tylko
    jeden komplet zimówek, właśnie je wyrzuciłem razem z drugim
    kompletem letnich :-).

  • 52. Data: 2011-11-02 12:40:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 22:55, MadMan pisze:

    > No baa - http://www.youtube.com/watch?v=o5G1vG_QT7U :P

    No właśnie ten film miałem na myśli :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 53. Data: 2011-11-02 16:40:43
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 2, 10:50 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Natomiast faktem jest że przez ten sam czas miałem tylko
    > jeden komplet zimówek, właśnie je wyrzuciłem razem z drugim

    O wlasnie, czyli podobnie jak u mnie.
    Troche sie zdziwilem tym co napisal BearBag ale jak widze jednak nie
    jezdze az tak drastycznie dla opon.
    Moje dwa komplety (zima/lato) po 80 tysiacach juz powoli wolaja o
    zmiane. czyli wychodzi jakies 30-50kkm per komplet (w zaleznosci jak
    sie te km rozloza miedzy dwa zestawy).

  • 54. Data: 2011-11-02 17:19:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Zapodaj konkretne ceny, to sprawdzimy. Bo dla moich 15 calowych, to
    > zwykłe zimówki i letnie szło kupić ok. 200 zł, ale wielosezonowe
    > zaczynały się grubo ponad 300, z reguły bliżej 400.

    Całoroczne GY kosztowały mnie bodaj 300 zł za sztukę. Zimowe GY najtaniej
    znalazłem po 280 zł za sztukę. Rozmiar 15".

  • 55. Data: 2011-11-02 17:36:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Całoroczne GY kosztowały mnie bodaj 300 zł za sztukę. Zimowe GY najtaniej
    > znalazłem po 280 zł za sztukę. Rozmiar 15".

    Trzeba było lepiej poszukać tych zimówek, ja znalazłem 50 zł taniej.
    Ale fakt - 300 zł to niezła cena (zakładając że nie była to szerokość 165).
    Ja takiej nie widziałem.

  • 56. Data: 2011-11-02 18:53:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    mmm ffpmpp pppmffmmpffm fmppffmmmpppfmmpmfmmmfmpppfpffffm fmpppf mmfppffmm
    ffppmfmppmfmppf?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 57. Data: 2011-11-02 19:18:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 21:57, Artur Maśląg pisze:
    > --.- .-. --.. ... .--. ..... -..- . ..-.
    > --... ...--

    No dobra na kat.A kiedyś wymagali znajomości morsea ;P
    SQ4JEX
    161:P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 58. Data: 2011-11-02 22:56:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > Trzeba było lepiej poszukać tych zimówek, ja znalazłem 50 zł taniej. Ale
    > fakt - 300 zł to niezła cena (zakładając że nie była to szerokość 165).
    > Ja takiej nie widziałem.

    195/65/R15. Może sezon akurat dobry na całoroczne. ;)

  • 59. Data: 2011-11-03 10:05:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-11-02 18:53, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > mmm ffpmpp pppmffmmpffm fmppffmmmpppfmmpmfmmmfmpppfpffffm fmpppf
    > mmfppffmm ffppmfmppmfmppf?

    24|242 74|\/| 60|2523 :)

    |*02|)|24'//!4|\/| - |\/|!|23|<
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 60. Data: 2011-11-03 10:13:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    l.eu.org...
    Dnia pięknego Tue, 01 Nov 2011 19:33:40 +0100 osobnik zwany J.F.
    wystukał:

    >dobrze, żę moje opony o tym nie wiedziały.
    >I jakoś jeździły również po górach, takich małych: Alpy się nazywają.
    >Vredersteiny Quatracki

    I dlatego wlasnie zalecam sprawdzenie w gorach - wtedy bedziesz mial
    wieksze szanse ze nie zawioda w miescie :-)

    Choc praktyke mam odwrotna - to zadna sztuka pojezdzic po dobrze
    utrzymanych drogach w Alpach, znacznie gorzej jest na nieutrzymanych
    wroclawskich poboczach.
    Na szczescie u nas rzadko jest prawdziwa zima :-)

    J.