  • 41. Data: 2009-01-28 16:00:44
    Temat: Re: Kupiłem E-520 - co jeszcze
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <glps5m$bni$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Marx <M...@n...com> wrote:

> [...]
    Ok. 700zl

    TA

  • 42. Data: 2009-01-28 18:04:59
    Temat: Re: Kupilem E-520 - co jeszcze
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Uzytkownik wrote:
    > ???
    > zalewa soczewke ???
    > to w jakim stanie masz aparat ?

    W doskonalym - wizualnie i technicznie, choc mam aparat bez uszczelnien.
    Uzywam go bez skrupulow na duzym mrozie, podczas deszczu (oczywiscie
    oslaniam go, ale nie jest to cackanie sie jak z jajkiem)... itp.

    k,

  • 43. Data: 2009-01-30 09:28:35
    Od: John Smith <u...@e...net>

    ktotek (K.P.) napisał(a):

    > Istotnie - nie zauważyłem. Z TV mam do czynienia tylko z doskoku poza
    > domem ale nie zauważyłem, żeby do tej pory jakikolwiek DSLR reklamowano
    > na polskim rynku równie "agresywnie"...

    Wiszą na okładce FVD, była głośna sprawa z jednym akademikiem w
    Warszawie. Nie samą TV człowiek żyje :-)

    --
    Mirek

  • 44. Data: 2009-01-30 09:30:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Legar napisał(a):
    > Olympus okaza? sie alternatyw? do Nikona D90, tansz? i w zasadzie osiagaln?
    > na dzien dzisiejszy,
    > a ?e jest to Olympu E-520 to efekt dok?adnego studiowania grupy. Za porady i
    > wiedze serdcznie dziekuje.
    > Reklamy Olympusa nawet nie kojarze, co nie znaczy ?e nie widzia?em,
    > po prostu nie zwracam uwagi na g?upot.

    I bardzo dobrze, gratuluję świadomego wyboru.
    Życzę miłego focenia.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek (Canonier)