  • 31. Data: 2009-01-27 22:16:49
    Temat: Re: Kupiłem E-520 - co jeszcze
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Thomas napisal:
    > Zakrywka do kieszeni. Sznurek i dyndajaca zatyczka sa mocno wkurzajace.
    > Zatyczki i tak uzywaj tylko jak pakujesz aparat do nosidla.

    Tez tak myslalem, dopoki nie wladowalem sie do zapylonej okolicy.
    Nieprawdopodobnie drobny pyl latal po calej okolicy, a ja po trzecim
    wycieraniu szkla wrocilem grzecznie do zakladania dekla po kazdym ujeciu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2009-01-27 22:37:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > Będę wredny. Fuji :P

    Dokładnie o to mi chodziło - zawsze będzie czegoś brakować ; ))))

    adam

  • 33. Data: 2009-01-28 01:30:31
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Marx wrote:

    > ew. moze stalka 1,4 czy 1,7... oops w tym systemie to chyba nie
    > wystepuje...?

    Występuje, i to jaka! Leica 25/1.4, ew. Sigma 30/1.4
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 34. Data: 2009-01-28 07:30:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    Thomas pisze:
    > Lampe zewnetrzna. Zdecydowanie najlepsza opcja.

    popieram
    zewnetrzna lampa jest bardzo przydatna
    ew. moze stalka 1,4 czy 1,7... oops w tym systemie to chyba nie
    wystepuje...?
    Marx

  • 35. Data: 2009-01-28 07:47:54
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    John Smith wrote:

    > Piszesz tak, jakbyś nie zauważył, że Olympus się nie reklamował równie
    > agresywnie.

    Istotnie - nie zauważyłem. Z TV mam do czynienia tylko z doskoku poza
    domem ale nie zauważyłem, żeby do tej pory jakikolwiek DSLR reklamowano
    na polskim rynku równie "agresywnie"...
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 36. Data: 2009-01-28 09:08:40
    Od: j...@g...pl

    On 27 Sty, 23:37, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > Dokładnie o to mi chodziło - zawsze będzie czegoś brakować ; ))))

    I dotarliśmy do sedna sprawy, bez 1dsmkIII czy jakiegoś innego FF (o
    MF nie wspomnę) NIE DA SIĘ zrobić żadnego zdięcia*.

    *) wg. opinii "ekspertów" tegoż (i nie tylko) forum/grupy.

  • 37. Data: 2009-01-28 09:19:24
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Tez tak myslalem, dopoki nie wladowalem sie do zapylonej okolicy.
    > Nieprawdopodobnie drobny pyl latal po calej okolicy, a ja po trzecim
    > wycieraniu szkla wrocilem grzecznie do zakladania dekla po kazdym ujeciu.

    No OK, ale powiedzmy, ze nie byly to warunki normalne. Zazwyczaj po okolicy
    nie lata drobny pyl (ktory z zakrywka, czy bez i tak jest niebezpieczny dla
    calego nieuszczelnionego korpusu i obiektywu) :)

    Thomas

  • 38. Data: 2009-01-28 14:20:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <glp208$m6h$1@inews.gazeta.pl>,
    "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> wrote:

    > Występuje, i to jaka! Leica 25/1.4, ew. Sigma 30/1.4

    No i jest jeszcze firmowy, niedrogi nalesnik.
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=7015

    TA

  • 39. Data: 2009-01-28 15:02:32
    Od: Marx <M...@n...com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > No i jest jeszcze firmowy, niedrogi nalesnik.
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=7015

    musze poszuakc ceny
    Marx

  • 40. Data: 2009-01-28 15:02:41
    Od: j...@g...pl

    On 28 Sty, 08:30, Marx <M...@n...com> wrote:

    > popieram
    > zewnetrzna lampa jest bardzo przydatna
    > ew. moze stalka 1,4 czy 1,7... oops w tym systemie to chyba nie
    > wystepuje...?

    Przez co ten kto ma ten system nie może zrobić żadnej fotki ...
    Podobnie, jak użytkownicy lustrzanek z ciemnym kitem (czyli 99%
    populacji lustrzankowców) nie mogą zrobić żadnej fotki ...