    Date: Thu, 19 Jun 2014 15:45:04 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kuba w realacji z niebem...

    > Jak Kuba niebu tak niebo Kubie. ;)
    >
    > http://polish.ruvr.ru/news/2014_06_18/Rosja-bedzie-r
    ozwijac-GLONASS-razem-z-Kuba-0798/

> [...]
    > z opowieści, które słyszałem, gdy byłem małym chłopcem; wówczas
    > był to szczyt możliwości i cud techniczny) ILS?
    >

    > Rosja to duży kraj (chyba ;) największy) i otoczony nieprzyjaciółmi
    > USA, zaś USA to kraj zdecydowanie mniejszy, choć graniczący
    > z zaprzyjaźnioną Kanadą... Budowanie stacji kontrolujących
    > GPS na okrętach (lotniskowcach amerykańskich) nie jest możliwy?
    > Nawet małe wyspy nie są pewne -- Japońskie (przecież całkiem
    > duże) przesunęły się w wyniku trzęsienia Ziemi...
    >
    > Na Hawajach budzi się właśnie największy wulkan. :)

    6802,Sejsmolodzy_ostrzegaja__budzi_sie_najwiekszy_na
    _swiecie.html

    > Największy na Hawajach? -- nie! Największy na świecie.
    >
    > A co Hawajom do USA? Na Filipinach (archipelag Corregidor
    > dla przykładu) i na Hawajach (sławny Pearl Harbor) znajdowały
    > się amerykańskie bazy w czasie II wojny świętej wojenne...
    >
    > https://www.google.pl/search?q=Corregidor&newwindow=
    1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=6KihU6a5IM-h7Aa
    Bk4HoCA&ved=0CCAQsAQ&biw=1280&bih=709

> [...]
    > 4 działa 356 mm
    > 4 działa 155 mm
    >
    > Wysepka Carabao (Fort Frank)
    > 2 działa 356 mm
    > 8 moździerzy 305 mm
    > 4 działa 155 mm
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Corregidor
    >
    > Jak wiadomo, pomimo silnego opancerzenia i uzbrojenia, Corregidor
    > skapitulował, ale skapitulował jako ówczesna ostatnia baza
    > amerykańska na Filipinach...
    >
    > -=-
    >
    > Wracając do ;) Kuby...
    > Do pani kanclerz: ,,Kto buja w obłokach? Putin, czy Zachód?''.

    I pewnie do paktu włączy sie Wenezuela, Nikaragua i Boliwia, a w dalszym
    planie i inne kraje tamtego rejonu, a jankesi zaczną zbierać burzę z
    tego wiatru który z takim mozołem rozsiewają po świecie.