  • Data: 2010-04-27 10:45:34
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Fajną masz tą szklaną kulę. Ja tam przeczytałem za to: widziałem jak
    > gość się wyjebał, chuj wie czemu, jechał szebciej ode mnie (więc pycił
    > na potęgę), bądźcie rozsądni i zapierdalajcie ostrożnie.

    Masz racje, to odezwalo sie moje urazone ego ze ktos mogl jechac szybciej
    ode mnie. Ciekawe wnioski potrafisz wyciagnac z suchego opisu pozbawionego
    jakiejkolwiek mojej oceny dzialan tego kierownika.

    Tak jak napisal KJ, nie byles tam, przyslowiowe gowno widziales a
    wypowiadasz sie tak jakbys tam byl.

    PS. Moglbys sie ustosunkowac do mojego posta o 130-140 km/h w tamtym
    miejscu? Ciekawi mnie co masz do powiedzenia w tej kwestii.

    --
    Artur
    ZZR 1200