  • Data: 2010-04-27 11:44:39
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > "zeby nie zapierdalac, lub zapierdalac z glowa"

    Widze ze lubimy sie przypierdalac. "Zapierdalac z glowa" mialo
    znaczyc tyle zeby wiedziec gdzie dac spokoj. Teraz zaluje ze
    w ogole rozpoczalem ten watek. Wyszlo z tego niewiadomoco a nie
    to co mialo wyjsc, zreszta o tym juz napisal KJ.

    > ...że mógłby to raz opisać jasno i klarownie, a na raty, jak w
    > brazylijskim serialu, po 2 zdania rzucone półgembkiem.

    Opisalem to jak najjasniej moglem. To co zapamietalem. Przepraszam
    ze nie byla to profesjonalna analiza wypadku czym przyczynilem sie
    do niezadowolenia szanownych precli.

    > Jakieś owszem. A mogą być bez płytkiego moralizatorstwa w zestawie?

    Plytkie moralizatorstwo to wg. mnie "idzie wiosna, beda warzywa".
    Skoro dla Ciebie "Daje do myslenia, uwazajcie" to plytke
    moralizatorstwo to ja pytam sie, jakie wg. Ciebie jest to glebokie
    moralizatorstwo?

    No chyba ze prawo do moralizowania na tej grupie maja jedynie
    stare precle. Na pewno nie brakuje tu moralizatorow typu
    "kupiles mocne moto? zaboli napewno, oby mocno nie bolalo" bo o tym
    sie przekonalem sam.

    --
    Artur
    ZZR 1200