  • Data: 2010-04-27 12:17:21
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.04.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > ja pier...
    >
    > Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    Ja nie wiem, próbowałem się rozeznać w kilku forumach, ale ni w ząb nie
    mogę się połapać kto tam do kogo i łoczym pisze.

    > Wlasnie z powodu takich watkow i ich "samorozwoju".

    A to nie jest "sól tej grupy"?

    > AZ napisal co sie stalo, prosoto i jasno i chcial powiedziec tyle
    > zebysmy sie nie zachlystywali wiosna. Tyle i tylko tyle.

    No właśnie widzisz, zgadzamy się że czymś się musiał udławić. I wcale
    się nie będę upierał przy landrynku.

    > A teraz jest mnostwo mozgow ktore widzialy jeszcze mniej niz on, ale
    > podziela kazde slowo z jego posta na czworo zeby udowodnic... no w sumie
    > co chcecie udowodnic ? I czemu akurat AZ ?

    Może nie udowodnić, ale odrobinę wyluzować. A przekaz AZ był dość
    niejasny w odbiorze. Chwali mu się oczywiście że się zatrzymał, starał
    się pomóc mimo ciemności.

    > Udowadniac to ewentualnie mozecie gosciowi od tej aprili ze umie/nie
    > umie/mial pecha bo sie wyjebal/mial farta bo nie zginal, wszystko
    > mozecie mu udowodnic, bo Wam nie odpisze.

    Chyba jednak nie rozumiem przekazu. Gdyby sam opisał przygodę to
    przecież nie po to aby pochylić się nad nim w milczeniu. Kolega AZ też
    raczej nie miał na celu wywołania chwili zadumy.

    > ja pier...

    I tak raz za razem? Gratulować, czy udawać że było niesłyszalne?

    --
    kakmaratgmaildotcom