  • Data: 2010-04-27 10:46:54
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-27 11:47:02 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > ja pier...
    >
    > Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    Naprawdę 20 milionów ludzi robi se jaja z precla? Niemożebyć, na pewno
    powiedzieli by w radiu.

    > Wlasnie z powodu takich watkow i ich "samorozwoju".

    Aha.

    > AZ napisal co sie stalo, prosoto i jasno i chcial powiedziec tyle
    > zebysmy sie nie zachlystywali wiosna. Tyle i tylko tyle.

    Fajną masz tą szklaną kulę. Ja tam przeczytałem za to: widziałem jak
    gość się wyjebał, chuj wie czemu, jechał szebciej ode mnie (więc pycił
    na potęgę), bądźcie rozsądni i zapierdalajcie ostrożnie. Po tej radzie
    od razu poczułem się ostrzeżony i od dzisiaj będę jeździł bezpiecznie,
    mimo że wcześniej brykałem jak nieodpowiedzialny gówniarz... Ty
    naprawdę wierzysz w siłę takiego przekazu? W jakąkolwiek naukę płynącą
    z tej historyjki?

    I żeby nie było - nie mam nic przeciwko "wontkom wypadkowym", ale niech
    one czemuś służą - niech opisują zdarzenie i pokazują kto i co
    spierdzielił, że doszło do bęnc! Inaczej jest to równie cenny ciąg
    znaków, co notka w Fuckcie o sezonie na warzywa.

    de Fresz