  • Data: 2010-04-27 11:32:31
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Masz rację, gówno widziałem. Szkoda że Ty, mimo że byłeś na miejscu -
    > również (opierając się na porywającym opisie).

    Trudno zebym mial widziec wiecej patrzac w bok i jeszcze ogarniac to
    co jest przede mna.

    > Mam do powiedzenia to, że nie wiem ile gościu jechał, a mam lekką
    > awersję do określania prędkości "na oko" - to klasyczne kapelusznicze
    > "czysta na gumie" - bo silnik głośno ryczał. Nie wiem też ciąglę co
    > poszło nie tak, mimo jakże dogłębnego opisu przez tzw. naocznego
    > świadka zdarzenia. Ale za radę o ostrożnym zapierdalaniu dziękuję, od
    > dziś wezmę ją sobie mocno do serca.

    Widzisz, bo to jest tak na srednie oko. Nie ocenialem predkosci stojac
    na przystanku i mowiac "polecial na pewno nie mniej niz czysta". Ryku
    nie slyszalem bo mialem stopery.

    Gosc jechal kawalek za mna, na odcinku 100m przed skrzyzowaniem mnie
    przegonil tak ze wjechal juz przedemna a ja mialem ok. 90 km/h, po
    przejechaniu skrzyzowania przyspieszylem. Lecacego slizgiem moto nie
    dogonilem przez conajmniej kolejne 100-150 metrow. Wiec jak widzisz
    mozna wyciagnac pewne wnioski i okreslic "na oko" predkosc z jaka
    mogl sie gosc poruszac.

    --
    Artur
    ZZR 1200