  • Data: 2010-04-27 11:12:24
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > Naprawdę 20 milionów ludzi robi se jaja z precla?

    nawet 22,5 miliona wg moich wyliczen.

    > Po tej radzie
    > od razu poczułem się ostrzeżony

    A powinienes przeczytac:

    Chlopaki, orient w tym miejscu, jest tam wchuj torow, latwo zlapac
    uslizg, shimmy plus lekka panika i jestescie w ciezkiej dupie.

    Czy teraz czujesz sie ostrzezony ?

    > I żeby nie było - nie mam nic przeciwko "wontkom wypadkowym", ale niech
    > one czemuś służą - niech opisują zdarzenie i pokazują kto i co
    > spierdzielił, że doszło do bęnc!

    No niestety AZ nie zdazyl naustawiac szybkoklatkowych kamer dookola i
    nie mozemy dokonac najnaukowszej analizy kolejnych milisekund zdarzenia.

    Ale widzial tyle ze mozna sie pokusic o jakies przemyslenia, jesli wg
    Ciebie to za malo to mozesz sprobowac przejechac to skrzyzowanie 100
    razy z roznymi parametrami, porobic notatki i powiedziec nam czego
    dokladnie unikac w tym miejscu.

    I mialbys wtedy szacun u 22,5 miliona ludzi, a jest taki jeden fotel w
    tym miescie co jak sie na nim siedzi to mozna wszystko.
    :-)

    KJ