  • Data: 2016-03-11 00:48:58
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message
    news:56e1f27b$0$682$65785112@news.neostrada.pl...

    > To miło, że mnie stawiasz za wzór :) Nie sądziłem, że mam tu fanów. Jednak
    > obawiam się, że wbrew pierwszemu wrażeniu nie jestem idealny i możesz się
    > przejechać na bezkrytycznym traktowaniu moich wypowiedzi.
    >
    > Ale niech będzie - zacytuję. Porównajmy więc:
    >
    > "osobiście mocne siedzenie wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi się
    > wadą"
    >
    > vs
    >
    > "mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą"
    >
    > Widzisz różnicę?

    A jak wygląda sprawa na przykładzie tego Twojego zdania:
    "W tej chwili problemu nie ma i w przyszłości problemu nie będzie. "
    Czy z faktu że nie dodałeś "moim zdaniem" wynikać ma
    że nie ma problemu dla nikogo czy jednak wciąż trzeba
    to odczytać jako tylko Twoją własną, skromną opinię, że
    Ty sądzisz ze problemu nie ma? Tak myślałem...

    > pw

    he?

    > i to coś dobrego/złego/innowacyjnego/ograniczającego rozwojowość?
    > Jak myślisz?

    Zmieniasz temat celowo czy przypadkowo?

    > Sam sobie odpisałeś - nie musisz wozić zasilacza bo masz pokraczną
    > wtyczkę.

    A my dalej mówimy o USB C (przez którą możesz też zasilać)
    czy już zmieniłeś temat dyskusji?

    > Nie, nie, nie... Ja jestem zadowolony z Durexów, ale nie znajdziesz moich
    > postów, w których nieproszony wychwalam ich niezwykłość
    > i wyższość nad konkurencją.

    A jest na ten temat jakaś grupa dyskusyjna?
    Może powinieneś założyć i podyskutować sobie... nie krępuj się.

    > By było bardziej pod grupę - jestem zadowolony z kolejnego chińczyka,
    > którego kupiłem, ale nie pamiętam bym przyszedł na grupę i zaczął tematy o
    > wyższości Lenovo/ZTE/Xiaomi nad Samsungiem/Nokią/Applem.
    >
    > Przemyśl to.

    Ty raczej przemyśl o co się tu właściwie ślinisz - nie interesuje Cię
    wątek to naucz się pominąć go w milczeniu, bez pouczania aby
    nie pisano na temat który Cię nie interesuje... nie jesteś pępkiem świata.