  • Data: 2016-03-10 23:17:41
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: PlaMa <m...@w...pel> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-10 o 13:53, Pszemol pisze:

    > Pokaż mi gdzie Ty używasz takich fraz gdy wyrażasz swoją opinię.
    > Zacytujesz?

    To miło, że mnie stawiasz za wzór :) Nie sądziłem, że mam tu fanów.
    Jednak obawiam się, że wbrew pierwszemu wrażeniu nie jestem idealny i
    możesz się przejechać na bezkrytycznym traktowaniu moich wypowiedzi.

    Ale niech będzie - zacytuję. Porównajmy więc:

    "osobiście mocne siedzenie wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi
    się wadą"

    vs

    "mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą"

    Widzisz różnicę?

    > Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
    > swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

    pw

    > ... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.

    i to coś dobrego/złego/innowacyjnego/ograniczającego rozwojowość? Jak
    myślisz?

    > WD passport i jest zasilany z tej właśnie wtyczki USB.

    Sam sobie odpisałeś - nie musisz wozić zasilacza bo masz pokraczną wtyczkę.

    > Używam kilku ich produktów, z których przypadkiem jestem zadowolony
    > i tego nie ukrywam reagując na applo-fobię niektórych grupowiczów.

    Nie, nie, nie... Ja jestem zadowolony z Durexów, ale nie znajdziesz
    moich postów, w których nieproszony wychwalam ich niezwykłość i wyższość
    nad konkurencją.

    By było bardziej pod grupę - jestem zadowolony z kolejnego chińczyka,
    którego kupiłem, ale nie pamiętam bym przyszedł na grupę i zaczął tematy
    o wyższości Lenovo/ZTE/Xiaomi nad Samsungiem/Nokią/Applem.

    Przemyśl to.