    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 08:03:52 +0200

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Ale one były ciekawe _wyłącznie_ subiektywnie, np. film w którym grała jego
    > żona nie miał {zresztą jak sam autor twierdził} żadnych walorów oprócz
    > aktorki, a i to wyłącznie ze względów sentymentalnych. Nie sądzę aby inaczej
    > było z pozostałymi. Zdjęcia Nowej Huty? Jest ich na pęczki, no sorry, ale
    > wartość tego zbioru dla "ludzkości" była równa zeru.
    >
    > Przypomnij sobie "aferę" z paleniem negatywów znanego fotografika, tamte
    > filmy nie były nikomu potrzebne, tym bardziej te, robione przez amatora.

    Ignorancie, kto ci dał władzę określania czy to było zero czy też nie?
    Że gość nie miał dyplomiku ''pstrykacz dyplomowany'' to już znaczy, że
    nic nie mógł stworzyć? Już sądzisz, już wiesz choć nic widziałeś.

    Zero to na razie jesteś ty. Nigdy nie pokazałeś nic wartościowego (w
    ogóle nic), nigdy też nie napisałeś nic konstruktywnego. Czytając cię
    należałoby się położyć w grobie i czekać na śmierć. Smutny, żałosny
    człowiek, któremu życie przeszło obok...

    > Skanuje _się_, czy _Ty_ skanujesz?

    Skanujemy. My, ludzie zdolniejsi tylko trochę od małpy i niestety od
    niektórych ludzi.
    Skanowania reproduktorem uczyłem zawodowo kilku osób, właśnie takich
    którzy mają duże zbiory. W półtorej godziny dało się przekazać wszystką
    niezbędną wiedzę, m.in. jednemu małżeństwu około siedemdziesiątki...

    > I zabezpieczył to wszystko na trzech dyskach które dałbyś temu fotografowi w
    > prezencie i jeszcze przegrywał co jakiś czas na nowe nośniki, aha, i odnoszę
    > wrażenie, że komputer też chyba byś musiał mu sprezentować.

    Po co? Dorzuciłbym te kilkadziesiąt giagabajtów do zbioru pitów, które
    archiwizuję dla kilku biur księgowych.
    Co więcej, resztę można by wystawić na jakimś darmowym home.pl

    > Chcesz ludzi na siłę uszczęśliwiać czymś co Ty uważasz za dobre? A jeśli ci
    > ludzie nie potrzebują tego co im proponujesz? To co? Będziesz im mówił, że
    > są bez sensu?

    A czytałeś ten artykuł w ogóle? Zobacz, jaki gość jest szczęśliwy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl