    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Thu, 17 Jun 2010 23:17:36 +0200

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Że czujesz jakąś misję aby wszystkich przekonywać, że to co robisz ma sens
    > :-)

    Wiesz, to nie jest już śmieszne. Facet stracił kupę historii, której żal
    (bo była tam m.in. Huta, której już nie ma). A stracił z niewiedzy. Więc
    wysmażyłem wątek jak na przyszłość uniknąć takich sytuacji, a Ty nie
    powiedziałeś w nim ani jednego sensownego słowa tylko przypieprzasz się
    bez sensu jak Kowalski.

    > Największym absurdem jest Twój prozelityzm. Nie wiem czy tylko udajesz czy
    > naprawdę głęboko wierzysz w to, że poznałeś Jedyną Prawdę o Archiwizacji
    > Fotografii i czujesz, że tylko Ty możesz uratować analogowych starowierców
    > przed wiecznym potępieniem ich zdjęć w żelatynowym piekle ;-)

    To co mówię to nie moje dywagacje, tylko od lat stosowane przez chyba
    już miliony ludzi sposoby na niespodzianki.

    Idź sobie stąd, nic prócz już nudnego przypieprzania się do wszystkiego
    tu cię nie trzyma - nie fotografujesz, a z technologii cyfrowej kpisz.
    Chyba że naprawdę chcesz mieć etykietkę grupowego pierdoły jako trzecia
    już osoba...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl