  • 1. Data: 2009-05-29 06:37:43
    Temat: Ktory z Canonow serii "G" jest najbardziej udany ?
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Jako, ze mam ograniczony budzet rozgladam sie za ktoryms ze starszych "G"
    Canona (no G10 chyba nie wchodzi w gre - musi sie jeszcze zestarzec). Ktory
    z nich uwazacie za najbardziej udany, malo awaryjny, z dobrym obiektywem
    itd. Czy np. G6 jest warty uwagi ?

    Adameck

  • 2. Data: 2009-05-29 06:56:43
    Temat: Re: Ktory z Canonow serii "G" jest najbardziej udany ?
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Imho G2 albo Pro1 ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2009-05-29 07:00:28
    Od: p...@g...com

    On 29 Maj, 08:56, "gietrzy" <c...@g...pl> wrote:
    > Imho G2 albo Pro1 ;)
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy
    >
    > --

    tez mowie ze G2 w poprawionej wersji czarnej - w srebrnej był problem
    z pękającą obudową

  • 4. Data: 2009-05-29 07:45:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Adameck pisze:
> [...]
    > z nich uwazacie za najbardziej udany, malo awaryjny, z dobrym obiektywem

    Sprawdź dokładnie, czy G10 nie ma tego samego problemu co G9 -
    nieszczelną obudowę. G9 po naprawie (wymianie obiektywu) nadal zbiera
    śmieci, a w tej chwili na górze mam pięknego włosa na 300 pikseli
    siedzącego na matrycy. Mogę się z tym bujnąć, bo serwis mnie olał i
    właściwie pozostało mi robienie zdjęć... do góry nogami, by ukryć
    śmiecia po horyzontem. I niestety takich przypadków jest cała masa.
    Naprawa płatna nie ma sensu, bo za dwa miesiące będzie to samo. Canon
    nie wziął po uwagę tych, co nie fotografują raz w roku na wczasach,
    tylko chcą mieć aparat przy sobie zawsze.
    Czekam na sensowną konkurencję (z obiektywem ~30-150), ale wciąż nic.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-05-29 08:10:37
    Od: conik <c...@i...pl>

    Adameck pisze:
> [...]
    > z nich uwazacie za najbardziej udany, malo awaryjny, z dobrym obiektywem

    imo G5

  • 6. Data: 2009-05-29 11:51:27
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    Adameck pisze:
> [...]
    > z nich uwazacie za najbardziej udany, malo awaryjny, z dobrym obiektywem

    Ja miałem G3 i obecnie G6 (różnica w matrycy i G6 jest generalnie
    szybszy w obsłudze [zoom, ostrość, itp]). To aparaty BARDZO dobre. Na
    tyle dobrze wygadżetowane (np. zdjęcia poklatkowe, filtr ND, itp.), że
    dla moich potrzeb (turystyka, rodzina, itp) niemal idealne.
    Z pragnień to:
    - nic z nich nie ujmować, a dodać troszkę większą matrycę, powiększyć
    zoom (innymi słowy pożenić je z Panasonikiem G1).

    Najnowsza propozycja Canon SX1, to tak naprawdę pewien regres jeśli
    chodzi o jakość zdjęć (choć nie ukrywam, jest też parę plusów, np.: b.
    dobry zoom).

    Podsumowując, bierz G3 lub G6 (różnica w obrazie po długich analizach w
    kompie niedostrzegalna, mikroskopijnie G3 lepiej barwił, ale to tylko
    mikroskopijnie).

    #:-)
    gps

  • 7. Data: 2009-05-29 12:56:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > Czekam na sensowną konkurencję (z obiektywem ~30-150), ale wciąż nic.

    Taaa i matryca 1/1.8"-2/3" albo wieksza, RAWy i tryby "kreatywne" ;-)

    PS: Filmiki HD i wejscie na zewnetrzny mikrofon chcesz?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-05-29 14:07:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Taaa i matryca 1/1.8"-2/3" albo wieksza, RAWy i tryby "kreatywne" ;-)

    Bez kreatywnych - wystarczą niekreatywne :)

    > PS: Filmiki HD i wejscie na zewnetrzny mikrofon chcesz?

    Mikrofon sobie mogę darować :) Obecnie spieprzyć elektretowy mikrofon,
    jaki zwykle siedzi w środku, jest naprawdę trudno.
    Ale jestem w szoku, że w G9 jest też ręczne ustawianie poziomu audio.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam
    terrorysta.../

  • 9. Data: 2009-05-29 14:08:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    conik pisze:
    > imo G5

    Tam już nie wyrabiał obiektyw projektowany do G2.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../