  • 1. Data: 2009-05-28 15:21:16
    Temat: Nikon który lepszy
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl>

    Witam.
    Jestem już zupełnie zdezorientowany. Dla zaawansowanego amatora, a prawie
    profesjonalisty. Który Nikon lepszy: D90 czy D5000. O obiektywach i cenach
    nie mówimy.
    Poczytam chętnie opinie znawców tematu.
    Pozdrawiam
    Bogusław

  • 2. Data: 2009-05-28 16:48:15
    Temat: Re: Nikon który lepszy
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Bogusław Pazorek pisze:
> [...]
    > profesjonalisty. Który Nikon lepszy: D90 czy D5000. O obiektywach i cenach

    Ty jesteś tym prawie profesjonalistą, czy może chcesz zrobić prezent
    prawie profesjonaliście???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-28 17:41:05
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    "Paweł W." wrote:

    > Ty jesteś tym prawie profesjonalistą, czy może chcesz zrobić prezent
    > prawie profesjonaliście???

    prawie robi wielką różnicę ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 4. Data: 2009-05-28 17:46:46
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > prawie robi wielką różnicę ;)
    Profesjonalista, to ktoś taki, który tym sprzętem na życie zarabia. A
    nawet jak prawie profesjonalista, to powinien umieć dobrać właściwy
    sprzęt do swojej pracy.

    A tak BTW - z ważniejszych funkcji/użyteczności, to czym się one różnią?
    Ja znalazłem takie:
    - uchylny i obrotowy ekranik (w zależności od tego co się fotografuje,
    może to być bardzo ważny aspekt) D5000
    - silnik AF w korpusie - D90

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-05-28 17:51:08
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

    > Ty jesteś tym prawie profesjonalistą, czy może chcesz zrobić prezent
    > prawie profesjonaliście???

    Sądząc z treści pytania (cholera, znów osądzam człowieka :-) ), to
    raczej to drugie.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-05-28 18:06:23
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gvma5c$rvf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > profesjonalisty. Który Nikon lepszy: D90 czy D5000. O obiektywach i cenach

    D5000 nie kreci filmow, zdaje sie ;]

    to tak w kontekscie _prawie_ profesjonalnego uzywania

    zul

  • 7. Data: 2009-05-28 18:19:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:

    > Sądząc z treści pytania (cholera, znów osądzam człowieka :-) ), to
    > raczej to drugie.

    Tak to można w niezłe zakłopotanie wprowadzić prawie profesjonalistę :)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-05-28 18:20:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    085 pisze:
    > Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gvma5c$rvf$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > D5000 nie kreci filmow, zdaje sie ;]
    >
    > to tak w kontekscie _prawie_ profesjonalnego uzywania

    Zdaje się, że jest jednak prawie tak samo profesjonalny jak D90 :P

    Movie capture at up to 1280 x 720 (720p) 24 fps with mono sound

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-05-28 18:41:47
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Ja znalazłem takie:
    > - uchylny i obrotowy ekranik (w zależności od tego co się fotografuje,

    Ciekawe czy matrycowo naświetla poprawnie jak D90 czy z problemami jak D80 i
    pozostałe niższe modele.

  • 10. Data: 2009-05-28 18:51:48
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Profesjonalista, to ktoś taki, który tym sprzętem na życie zarabia. A
    > nawet jak prawie profesjonalista, to powinien umieć dobrać właściwy sprzęt
    > do swojej pracy.

    To znaczy, że ten, który robi knoty do lokalnej gazety to profesjonalista.
    Ale ten, który robi dobre zdjęcia i bez problemu mógłby na nich zarabiać to
    juz nie profesjonalista. Mówiąc profesjonalny fotograf mamy na myśli kogoś,
    kto w wydatkach na sprzęt czy w zarobkach za swoją prace przekracza
    określoną kwotę ?

    Tomek