  • 1. Data: 2009-05-28 20:50:16
    Temat: Jaka lustrzanka?
    Od: b...@o...pl

    Witam

    Kolejne pytanie z serii jaka lustrzanka...

    Wymagania
    -body + kit obiektyw do 1500zl max (czyli tu wchodzi d40,420,a200,
    a100)
    -body ma być najbardziej rozwojowe (czyli mam zamiar dokupic drugi
    lepszy obiektyw i lampe aby w przyszlosci zmienic tylko body)
    -fajny by był nie najgorszy kitowy obiektyw(z tych kitowych)

    Czy wymienione sprzęty d40,e420,a200, a100 spełnią te wymagania? Czy
    lepiej dołożyć ciutkę grosza np. na d60 czy e520?

  • 2. Data: 2009-05-28 21:17:57
    Temat: Re: Jaka lustrzanka?
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    > Czy lepiej dolozyc ciutke grosza

    tak
    na Pentaxa K-m kit

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2009-05-28 21:39:27
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    a co teraz masz??

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-05-28 22:12:02
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    b...@o...pl pisze:

    > Kolejne pytanie z serii jaka lustrzanka...
    >
    > Wymagania
    > -body + kit obiektyw do 1500zl max (czyli tu wchodzi d40,420,a200,
    > a100)

    D70s + 18-70.

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 5. Data: 2009-05-28 23:00:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    PaRaGaS pisze:

    > D70s + 18-70.

    To może na początek kup 50/1.4 zamiast nowej puszki?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-05-29 04:44:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisał(a):

    > tak
    > na Pentaxa K-m kit

    Lepiej k200d z dwoma kitami...

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 7. Data: 2009-05-29 06:06:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Lepiej k200d z dwoma kitami...

    A jest jeszcze gdzies osiagalny w normalnej cenie?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2009-05-29 06:17:17
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Kolejne pytanie z serii jaka lustrzanka...

    Ehh.... :P

    > Wymagania
    > -body + kit obiektyw do 1500zl max
    > (czyli tu wchodzi d40,420,a200,a100)

    Alfy macalem, srednio mi podchodza.
    Ale to tylko moja opinia.

    Nie wiem jak D40... mysle, ze po prostu sprawdz
    jakie szkla bys chcial pozniej dokupic i ile beda
    kosztowaly w systemie Nikona.

    420 bardzo mi sie podoba i chyba wybralbym
    wlasne ja, z tym, ze od razu w double-kit'cie.
    Jesienia mozna bylo kupic za jakies 1600,-
    teraz pewnie sporo drozej juz...

    > -body ma być najbardziej rozwojowe (czyli mam
    > zamiar dokupic drugi lepszy obiektyw i lampe aby
    > w przyszlosci zmienic tylko body)

    A jaki to ma byc ten "drugi, lepszy obiektyw"?
    I po co zmieniac body? :)

    > -fajny by był nie najgorszy kitowy obiektyw
    > (z tych kitowych)

    Mi bardzo odpowiada Pentax'owy 18-55 II (bez L).
    Macalem tez Olympusowe kity z 520-stki.
    Wykonanie bardzo przyzwoite, jakosc optyki
    wg. testow rowniez.

    > Czy wymienione sprzęty d40,e420,a200,
    > a100 spełnią te wymagania?

    Nie podales zadnych wymagan :)

    > Czy lepiej dołożyć ciutkę grosza np. na d60 czy e520?

    E520 rozni sie od E420 praktycznie wylacznie stabilizacja.
    Czy warto do tego doplacac to juz musisz sam ocenic.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 9. Data: 2009-05-29 06:30:55
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    b...@o...pl pisze:
    > D70s + 18-70.

    w tym wypadku zmiana na d40/60/5000 mija się z celem
    po pierwsze pozbawiasz się śrubokręta co dyskwalifikuje do podpięcia
    tańszych i dobrych szkieł
    po drugie masz dobrą puchę zamiast wydawać kasę an nową puchę
    zainwestuj w szkło a będziesz miał lepsze efekty

    a w twoim przypadku zmiana to tylko an d90 wzwyż

  • 10. Data: 2009-05-29 06:32:14
    Od: j...@a...at

    On 28 Mai, 22:50, b...@o...pl wrote:
> [...]
    > a100)
    > -body ma być najbardziej rozwojowe (czyli mam zamiar dokupic drugi

    no dobrze wymieniles jakie maja byc modele i jednoczesnie stawiasz
    warunek ze maja byc rozwojowe.

    te wyminione sa bardziej schylkowe niz rozwojowe.
    nie da sie wypelnic wszystkich stawianych warunkow jednoczesnie ,
    rozwojowe za 1500 zl z dobrym kitem.

    jesli masz na mysli wlasny rozwoj wewnetrzyn to aparat nie sluzy do
    tego celu , czyli wszystko jedno jaki kupisz
    jesli masz na mysli aparat rozwojowy - to specjalnie sam tam nic nie
    rozwiniesz.
    Pewniego dnia zniknie z polek pojawi sie nastepny.

    za 1500 zl jest wszystko jedno co kupisz to bedzie najnizsza polka.

    Jesli chcesz kupic rzeczywiscie aparat z mysla o rozbudowie systemu w
    przyszlosci i aby pozostal pare lat na aktualnym poziomie to musisz
    liczyc sie z wydatkiem na aparat ok co najmniej 4000 -6000zl.

    wszystko inne to mzonki

    XXX