-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl> <niujvc$9sg$1@dont-email.me>
<1...@4...net> <nivhf3$83e$1@dont-email.me>
Date: Mon, 6 Jun 2016 08:32:06 +0200
Message-ID: <5...@4...net>
Lines: 58
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1465194769 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 89.77.179.152:1454
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2583154
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 4 Jun 2016 16:33:17 -0500, Pszemol napisał(a):
> "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> news:1hok3t81t6v0t.19p8tfdrhezjm.dlg@40tude.net...
>> Dnia Sat, 4 Jun 2016 08:09:59 -0500, Pszemol napisał(a):
>>
>>> "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message
>>> news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
>>>> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
>>>>
>>>> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
>>>> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
>>>> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
>>>>
>>>> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu
>>>> do
>>>> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
>>>>
>>>> Który najsensowniejszy z tej trójki?
>>>
>>> A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
>>> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
>>> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
>>
>> Myślę, że w wielu (większości) nowych samochodów, dostanie się
>> bezpośrednio
>> do parownika, wymaga doprowadzenia auta do mniej-więcej tego stanu:
>> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=985986141442
957
>
> Mylisz się - wystarczy dostać się do filtra przeciwpyłkowego.
> On zwykle siedzi kolo parownika i po jego wyjęciu masz
> dostęp do parownika dosyć łatwy, zwłaszcza do spryskania.
Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.
Nawet jak filtr jest w kabinie, to za filtrem jest jeszcze dmuchawa -
chodzi o to żeby jakieś zassane ciała obce nie wpadały w wentylator
dmuchawy, bo mogą zacząć tam wydawać dźwięki albo ją zablokować.
A przez dmuchawę już ręki nie przełożysz ani nic grubszego niż cienki wężyk
nie przepchniesz.
Można oczywiście coś tam próbować po drodze uchylić, czy właśnie wprowadzić
wężyk od strony dmuchawy (którą często można zdemontować).
Ale czy takie ochlapanie środkiem czyszczącym z jednej strony to jest
właśnie to o co chodzi?
Bo to już chyba lepiej włączyć dmuchawę w obieg zamknięty i rozpylać środek
w okolicach wlotu powietrza z kabiny.
Przynajmniej jakoś równomiernie się rozpyli.
Pytanie czy to jest wystarczające.
Bo tak żeby parownik wymontować, czy uzyskać do niego dojście z obu stron,
to zazwyczaj trzeba będzie wymontować moduł klimatyzacji (ten z
parownikiem, nagrzewnicą i wszystkimi klapkami nadmuchów). A to w nowych
autach wymaga prawie na pewno demontażu deski rozdzielczej, to z kolei
kierownicy itd...
I się robi stan auta jak z mojego zdjęcia :)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.16 10:03 Rafał Wójcik
- 07.06.16 22:14 kkk
- 07.06.16 22:16 kkk
- 08.06.16 14:38 Pszemol
- 08.06.16 23:59 re
- 09.06.16 13:11 Pszemol
- 10.06.16 00:56 re
- 10.06.16 03:10 Pszemol
- 10.06.16 10:26 yabba
- 10.06.16 23:47 re
- 11.06.16 08:35 ąćęłńóśźż
- 11.02.17 15:18 o...@g...com
- 11.02.17 15:19 o...@g...com
- 11.02.17 16:57 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie