eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry środek do "przewietrzenia" klimy? › Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
  • Data: 2016-06-06 08:32:06
    Temat: Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 16:33:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > news:1hok3t81t6v0t.19p8tfdrhezjm.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Sat, 4 Jun 2016 08:09:59 -0500, Pszemol napisał(a):
    >>
    >>> "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> wrote in message
    >>> news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
    >>>> W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
    >>>>
    >>>> a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
    >>>> b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
    >>>> c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
    >>>>
    >>>> Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu
    >>>> do
    >>>> włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
    >>>>
    >>>> Który najsensowniejszy z tej trójki?
    >>>
    >>> A nie lepiej sprawdzić czy w Twoim aucie dostaniesz się
    >>> do filtra, dmuchawy i parownika aby umyć i spryskać to
    >>> bezpośrednio? Byłoby skuteczniej. Co to za autko?
    >>
    >> Myślę, że w wielu (większości) nowych samochodów, dostanie się
    >> bezpośrednio
    >> do parownika, wymaga doprowadzenia auta do mniej-więcej tego stanu:
    >> https://www.facebook.com/photo.php?fbid=985986141442
    957
    >
    > Mylisz się - wystarczy dostać się do filtra przeciwpyłkowego.
    > On zwykle siedzi kolo parownika i po jego wyjęciu masz
    > dostęp do parownika dosyć łatwy, zwłaszcza do spryskania.

    Nie spotkałem się z takim rozwiązaniem.
    Nawet jak filtr jest w kabinie, to za filtrem jest jeszcze dmuchawa -
    chodzi o to żeby jakieś zassane ciała obce nie wpadały w wentylator
    dmuchawy, bo mogą zacząć tam wydawać dźwięki albo ją zablokować.

    A przez dmuchawę już ręki nie przełożysz ani nic grubszego niż cienki wężyk
    nie przepchniesz.

    Można oczywiście coś tam próbować po drodze uchylić, czy właśnie wprowadzić
    wężyk od strony dmuchawy (którą często można zdemontować).

    Ale czy takie ochlapanie środkiem czyszczącym z jednej strony to jest
    właśnie to o co chodzi?
    Bo to już chyba lepiej włączyć dmuchawę w obieg zamknięty i rozpylać środek
    w okolicach wlotu powietrza z kabiny.
    Przynajmniej jakoś równomiernie się rozpyli.

    Pytanie czy to jest wystarczające.

    Bo tak żeby parownik wymontować, czy uzyskać do niego dojście z obu stron,
    to zazwyczaj trzeba będzie wymontować moduł klimatyzacji (ten z
    parownikiem, nagrzewnicą i wszystkimi klapkami nadmuchów). A to w nowych
    autach wymaga prawie na pewno demontażu deski rozdzielczej, to z kolei
    kierownicy itd...
    I się robi stan auta jak z mojego zdjęcia :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: