  • Data: 2011-03-24 09:16:05
    Temat: Re: Ktory monitor
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 19:15:25 +0000, 2late napisał(a):

    > Samsung P2770HD ma:
    > LCD display - TFT
    > Image Brightness: 300 cd/m2
    >
    > Hanns G HANNSGHH281HPB:
    > LCD display - TFT
    > Image Brightness: 400 cd/m2
    >
    > ...i nic mi to nie mowi :)

    Oba na matrycy TN - tego jestem więcej, niż pewien. Hanns ma niższy kontrast
    naturalny w porównaniu z Samsungiem. Napalanie się na wyższą maksymalną
    jasność skwituję tak - jak ktoś lubi siedzieć wpatrując się w zapaloną
    żarówkę, to proszę uprzjmie. :)

    > Wyglada na to ze Samsung ma wbudowany Tuner TV i USB Hub i dlatego jest
    > drozszy.
    >
    > No i co moze oznaczac taki tekst:
    > System requirements
    > Compatible operating systems Windows 7
    >
    > Nie wyciagne wszystkich mozliwosci na Windows XP czy cos w tym stylu?

    Oczywiście, że wyciągnie.

    > Moje najwazniejsze pytanie brzmi:
    > Jako ze sa to najtansze z monitorow w tym rozmiarze, to czy ceny nie
    > sugeruja ze bedzie to totalna tandeta?

    To masówka, wobec czego szaleństwa się spodziewaj.

    [ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
    [ na poparcie ze strony Pawła. (George Bernard Shaw) ]