  • Data: 2012-05-17 12:37:21
    Temat: Re: Który laptop do 1000zł
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Łukawski nabazgrał(a):

    > No cóż - laptop to narzędzie do pracy wybierane w zależności od potrzeb.
    > Do laptopów też są stosowne torby. jeżeli zaś 40kg kobieta w torebce ze
    > szminkami chce także nosić laptopa, podciągnąłbym to pod niestandardowe
    > zastosowanie. Na rynku są netbooki, notebooki w stylu airbooka.

    Wiem że są ale to administrator wybrał dany model dla wszystkich w firmie
    .... i powiem ci że nie tylko ona marudzi, faceci co często jeźdzą też nie
    są zadowoleni z tego wyboru.

    > Do 1000zł to tylko netbooki, lub starsze uzywane. Z wytrzymaloscia bywa
    > roznie, taki acerze co 2 lata (jezeli sie pracuje) pekaja zawiasy, zas
    > lenovo wytrzyma z 5 lat. Nie kazdy jednak wykorzystuje notebooki do pracy,
    > a okazyjnie. Wiec paroletnie czasami mozna kupic w bardzo dobrym stanie.

    Nigdzie nie pisałem że musi być nowy, co do della używanego to bym się bał
    bo 90% tego co krąży na rynku to są stare polizingowe złomy ... przy wyborze
    trzeba się zdecydować na to co zamierza się na nim robić i czy to mam być
    mobilne czy raczej stacjonarne w domu i okazyjnie zabranie gdzieś np. na
    spotkanie. Ja w domu zrezygnowałem z desktopa i mam laptopa choć z domu
    zabrałem go może ze 3 razy :)