  • Data: 2011-02-18 11:59:04
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tatanka" <t...@w...pl> wrote in message
    news:6f18a14a-eeb6-4aa3-9083-86fc04a9a00f@1g2000yqq.
    googlegroups.com...

    > Z rzeczy ktore uzywalem:
    > OK: klima reczna, podgrzewane lusterka, automatyczna skrzynia biegow,
    > kierunki migajace 3x po lekkim nacisnieciu (kocham te funkcje),

    Kierunki mocno popieram :-)

    > czujniki parkowania, samosciemniajace sie lusterko wsteczne, komputer
    > pokazujacy spalanie (choc potrafi wkurzyc),

    Chyba wlasnie o to chodzi? Ja mam dlatego na wyswietlaczu chwilowe spalanie,
    ale jakos slabo to na mnie dziala ;-)

    > elektryczne szyby,

    Tu dodam jeszcze funkcje otwierania wszystkich szyb z pilota - genialna
    rzecz, jak samochod stoi na sloncu. Wsiada sie juz do przewietrzonego auta
    :-)
    No, o domykaniu szyb przy zamykaniu auta, to chyba pisac nie musze?

    > szyberdach, ASR, ABS, nawigacja, podłokietnik z tylu i z przodu
    > Do chrzanu: podgrzewane fotele, chlodzony schowek (mapy i zapasowe
    > zarowki mam chlodzic?), czujnik deszczu

    Czujnik deszczu zwlaszcza w wykonaniu oplowskim jest do chrzanu...

    > Z rzeczy ktorych nie uzywalem:
    > Podoba sie: elektryczna klapa w kombi,

    W sedanie by sie tez przydala, bo ciezko sie otwiera

    system ostrzegania zajetego
    > martwego pola (BLIS chyba), podgrzewana kierownica,

    Podgrzewanej kierownicy nie uzywalem, ale do jakiegos czasu mam substytut -
    kupione w Decathlonie za 12 zlotych rekawiczki do jazdy konnej - bawelniane
    "nakrapiane" guma od wewnetrznej strony (wedlug znajomej "koniary" do jazdy
    konnej beznadziejne :-). Przewiewne, uchwyt pewny, w rece cieplo (ja mam
    tak, ze w zimie zawsze mi dlonie na kierownicy w dlugiej trasie marzna,
    nawet jak jest cieplo w aucie).

    > klima
    > automagiczna,

    bardzo wygodne, potwierdzam

    > podgrzewana przednia szyba, doswietlanie zakretow (p/
    > mgielnymi), gniazdko 12V w bagazniku, tempomat (choc ja w trasy nie
    > jezdze, ale podobno fajny),

    Po Polsce malo uzyteczne, ale za zachodnia granica... jak nie mialem
    tempomatu, to wysiadalem po 600 km ze sztywna noga, a teraz to w ogole nie
    czuje, ze tyle przejechalem.

    > Do chrzanu: elektryczne ustawiane fotele (po cholere to),

    No, mi zawsze tego brakuje (ale w powiazaniu z pamiecia ustawien foteli i
    lusterek), jak sie z zona zamieniamy na samochody. Pol godziny potem
    ustawiam wszystko, zeby bylo dobrze...

    --
    Axel