  • 1. Data: 2011-02-18 01:18:16
    Temat: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam!

    Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
    po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
    nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-02-18 01:40:40
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    Z bajerów podoba mi się ABS, klimatyzacja, podgrzewane lusterka i gniazdo
    zapalniczki w bagażniku.
    Chłodzony schowek jest obojętny, a nawet bym wolał z opcją podgrzewania.
    Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu drzwi,
    ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2011-02-18 06:58:08
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Kwestia subiektywna...
    Jak dla mnie:
    - bluetooth (ale ten z transferem ksiązki telefonicznej i
    strumieniowaniem audio)
    - złącze USB
    - otwieranie z kluczyka TYLKO bagażnika (choć ciężko to nazwac bajerem)
    - kamera w zderzaku pozwalająca podejrzec czy cos z boku jedzie
    - kamera cofania z naniesionymi liniami skrętu
    - sciemniające sie lusterka (choc to tez chyba powoli standard)
    - gniazdo 220V

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 4. Data: 2011-02-18 07:17:02
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    Dla mnie najbardziej uzyteczna jest podgrzewana przednia szyba której nie
    mam. Ale taka żeby stopiła lód w czasie do 4-5 minut bo inaczej i tak bym
    musiał skrobać. Albo zamiast tego ogrzewanie postojowe - też jest fajne.

  • 5. Data: 2011-02-18 08:09:05
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 18 Lut, 01:18, " Michał" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    Podgrzewane fotele, podgrzewane lusterka, tempomat, czujniki
    parkowania z przodu i z tyłu.

  • 6. Data: 2011-02-18 08:30:39
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Podgrzewane fotele, podgrzewane lusterka, tempomat, czujniki
    > parkowania z przodu i z tyłu.

    do tego asystent zjazdu/podjazdu, żeby noga nie drętwiała na hamulcu oraz
    Webasto odpalane z pilota. Żadne grzane szyby nie są wtedy potrzebne.

    --
    Ślązak

  • 7. Data: 2011-02-18 08:51:17
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-18 08:30, Tomasz Śląski pisze:

    > do tego asystent zjazdu/podjazdu, żeby noga nie drętwiała na hamulcu
    > oraz Webasto odpalane z pilota. Żadne grzane szyby nie są wtedy potrzebne.

    Kreator Parkowania
    Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.
    W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
    kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z
    oponami.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 8. Data: 2011-02-18 09:02:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 00:18:16 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Kolejność całkowicie przypadkowa:
    + Webasto (w wersji z pilotem i timerem) - w aucie stojącym zimą na
    dworze,
    + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią,
    + ogrzewana przednia szyba (chociaż np. w Fordzie trzeba się
    przyzwyczaić - widać 'pręciki' grzewcze),
    + gniazdo zaplaniczki/przetwornica w bagażniku,
    + bluetooth (mam na myśli np. Blue@Me z Fiata),
    + bagażnik otwierany pilotem i automatycznie podnoszony (np. w autach
    typu kombi)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2011-02-18 09:03:35
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 18 Lut, 08:51, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
    > kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z

    Kierunkowskazy? Ręką można przez szybę machać :)

  • 10. Data: 2011-02-18 09:03:56
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > kierunkowskazy

    Te coraz częściej nie są potrzebne.
    Ja bym dodał otwierane szyby, by można było peta na ulicę wyrzucić.
    P.