  • 51. Data: 2009-03-25 21:18:11
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Diesel. Pytałeś o spalanie nie precyzując typu silnika.

    Prosze cie..... Rozumiem ze miales Ciezki dzien.
    1 kg nie rowny 1 m.

    Pozdr

    Marek

  • 52. Data: 2009-03-25 21:59:44
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > No widzisz, a ja Cie zupelnie inaczej odbieram.....

    Ale ze co ? Mam sie poplakac ?

    > Ciekawe czemu.

    Ciekawe czemu mi to wisi...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 53. Data: 2009-03-25 22:40:27
    Temat: Re: Które motocykle maj? niskie rzeczywiste zu?ycie paliwa?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > W takim razie biore w ciemno trzy,
    >
    > albo cztery tego czegos!!!!!

    Ale on kupuje glownie wpierdol z takim rabatem. Znaczy dostaje wpierdol
    za nic. Nadal chcesz cztery razy ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 54. Data: 2009-03-25 23:34:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fikus26_ pisze:
    > Jak w temacie, z wyłączeniem najlepiej skuterów, najbardziej w sumie
    > interesują mnie pojemności od 400ccm.

    Zdefiniuj "niskie" ;)

    Upraszczając można przedstawić sprawę tak: niezbyt wysilony silnik o
    niezbyt dużej pojemności da dość niskie zużycie paliwa ;)

    Z praktyki: Honda Foresight 250 (skuter, przekładnia variomatic) zużywa
    mi w zależności od okoliczności 3-3,5l/100km. Suzuki GSX400e (rocznik
    1989... a może 1985, już nie pamiętam ;), "golas", zwykła skrzynia
    biegów) zużywał mi w okolicach 4l/100km. Suzuki Epicuro 125 (skuter, też
    variomatic) spalał mi w okolicach 3-3,2l/100km.

    Koszty opon: we wszystkich przypadkach niewysokie, poniżej 200zł za sztukę.

  • 55. Data: 2009-03-25 23:41:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eskimos pisze:

    > Nie powiesz, że jeździsz motocyklem, bo na auto Cię nie stać.

    Z drugiej strony jeśli można połączyć przyjemne z ekonomicznym - to
    czemu nie uczynić odrobiny wysiłku w celu uzyskania takiego wyniku?

  • 56. Data: 2009-03-26 00:11:58
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 00:41:53 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Z drugiej strony jeśli można połączyć przyjemne z ekonomicznym - to
    >czemu nie uczynić odrobiny wysiłku w celu uzyskania takiego wyniku?

    Owszem, ale ekonomiczność jest tu tylko przy okazji. Jak wisienka na
    wielkim torcie z napisem "FUN" ;) I nie jest czynnikiem przeważającym
    przy wyborze takiego, a nie innego środka transportu.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 57. Data: 2009-03-26 01:06:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eskimos pisze:

    > Owszem, ale ekonomiczność jest tu tylko przy okazji. Jak wisienka na
    > wielkim torcie z napisem "FUN" ;) I nie jest czynnikiem przeważającym
    > przy wyborze takiego, a nie innego środka transportu.

    Dla mnie jest pół na pół ;)

  • 58. Data: 2009-03-26 06:21:04
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Marek Borowski pisze:

    > Prosze cie..... Rozumiem ze miales Ciezki dzien.
    > 1 kg nie rowny 1 m.

    To może trzymajcie się jeszcze równego przelicznika mocy do masy albo
    pojemności do masy?

    DP
    TL-S

  • 59. Data: 2009-03-26 06:22:21
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Leszek Karlik pisze:
    (...)
    > A to prawda. W ogóle to uważam, że jeżeli ktoś chce jeździć na dwóch
    > kółkach
    > po mieście bo taniej to powinien się stuknąć w głowę i wsiąść do tramwaju.
    > (Rozumiem że ktoś może jeździć przez miasto skuterem bo wkurwiają go korki)

    A tramwaje to dojeżdżają wszędzie i do wszystkich? Metro też? I autobusy
    nie stoją w korkach? Otwórz oczy.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 60. Data: 2009-03-26 07:47:43
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Ale on kupuje glownie wpierdol z takim rabatem. Znaczy dostaje wpierdol za
    > nic. Nadal chcesz cztery razy ?

    W takim razie nie dziekuje. Chociaz ten sam rabat jest kuszacy.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8