  • 41. Data: 2009-03-25 14:01:59
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
    news:slrngsk8e8.sd1.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"
    >
    > Sam sobie przeczysz. Ekonomia to nie tylko liczenie papierków zwanych
    > banknotami.

    Jesli zgrabnie dolaczysz do tego przyjemnosc to wejde pod stol i odszczekam
    choc napisalem:
    "celem stworzenia jedynie zarysu i by uniknac kulkustronnicowego elaboratu,
    dokonalem duzych skrotow myslowych i uproszczen."

    PeeS Dzieki za uwazne przeczytanie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 42. Data: 2009-03-25 14:04:30
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 14:29:17 +0100, fv <f...@c...com> wrote:

    [...]
    > Poruszyłeś kwestię czasu, ale chyba niewystarczająco. Dla kogoś kto
    > czasami pracuje 9-10h dziennie, każde dodatkowe 30 minut w pracy (czy
    > podróży do pracy) to już jest bardzo duży koszt. W moim przypadku jest
    > to właśnie 30 minut w każdą stronę czyli godzina dziennie.

    A to prawda. Ale po co pracować 9-10 godzin dziennie? Myślałem, że jak ktoś
    jeździ na etat i musi codziennie rano wstawać to zasuwa przez te 8 godzin
    ;->

    Anyway, w normalnym mieście to w takiej sytuacji jeździ się do pracy metrem
    i można sobie coś poczytać. :-) W Warszawie trudno, bo trzeba mieć i pracę
    dom gdzieś przy rozbudowanej sieci metra. :->

    > Dla takich zysków jestem w stanie odbywać nawet krioterapię w styczniu,
    > aby tylko zarobić nieco czasu. No i ten lans gdy się jedzie w sypiącym
    > śniegu bez ABS/ESP ;-))

    Gorzej jeżeli w tym sypiącym śniegu jakaś puszka, która się nie spodziewa
    motocykla w takich warunkach zajedzie Ci drogę. :-\ To też potencjalny
    koszt. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 43. Data: 2009-03-25 14:20:17
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"
    >Jesli zgrabnie dolaczysz do tego przyjemnosc to wejde pod stol i odszczekam

    E, spokojnie można np. skonstruować funkcję użyteczności zawierającą
    m.in. przyjemność z jazdy i rozważać na tej podstawie parę dóbr
    (samochód, motocykl). I piękny model mikroekonomiczny mamy. :-)

    >PeeS Dzieki za uwazne przeczytanie.

    Kein problem, jak mawiali starożytni Rzymianie.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Borg Moderator: Your Topic Is Irrelevant,
    .\....@e...eu.org.\.\. your arguments are futile.

  • 44. Data: 2009-03-25 15:06:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 14:52:28 +0100, BartekGSXF napisał(a):

    > U?ytkownik "Marcin Garde?a" <d...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > W kwestii formalnej: nie mozna czegos kupic za darmo.
    >
    > chyba??

    kupujesz za stówę i dostajesz rabat 100% :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 45. Data: 2009-03-25 15:54:23
    Temat: Re: Które motocykle maj? niskie rzeczywiste zu?ycie paliwa?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > kupujesz za stówę i dostajesz rabat 100% :)
    W takim razie biore w ciemno trzy,

    albo cztery tego czegos!!!!!

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 46. Data: 2009-03-25 15:55:29
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    masti pisze:

    > kupujesz za stówę i dostajesz rabat 100% :)

    Powiedz to w urzędzie skarbowym.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 47. Data: 2009-03-25 18:38:31
    Od: "DeGie" <d...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Fikus26_" napisał:
    >Na jakie spalanie moge liczyć przy miejskich dojazdach do pracy
    >typowym turystykiem powiedzmy 600ccm?

    Jeśli szukasz ekonomicznego motocykla do poruszania się po mieście to kup
    Yamahę YBR 125
    - jest to jeden z najmniej awaryjnych motocykli świata (kiedyś chyba nawet
    wygrał jakiś ranking w tym temacie, ale szczegółów nie pamiętam)
    - mały, lekki, a jednak motocykl a nie skuter, a motocykla szukasz
    - pali 2,5 l na sete
    - jest naprawdę tani w zakupie, cena na poziomie dobrego skutera
    - nie sa to wyjeżdżone egzemplarze, kupienie kilkuletniego z bardzo małym
    przebiegiem nie jest niczym niemożliwym, bo nie są to motocykle do jeżdżenia
    na Chorawacje na przykład, choć jest parka, która na dwóch takich maszynach
    jedzie przez cały świat (do przejechania 100 tys km):
    http://www.re-moto.com/the_motorcycles.php?lang=pl
    - nie ma ich dużo we wtórnej sprzedaży, ale parę sztuk jest:
    http://moto.allegro.pl/search.php?string=ybr+125&cat
    egory=3&buy=0&new=0&pay=0&vat_inv=0&personal_rec=0
    - na miescie ten mały i lekki motocykl naprawdę moze dać niemałą frajdę z
    jazdy
    - jeśli spalanie nie jest dla ciebie najważniejsze, a chcesz czegoś bardziej
    zrywnego i masz ok 10 tys więcej to możesz zdecydować się na YBR 250, tu
    juz emocję większe, choć używanych bardzo mało lub długimi okresami wcale ;)

    Zawsze możesz kupić za ok 5 tys zł używaną YBR 125 na miasto, a za dychę
    Fazera, Bandita, Horneta czy inny wynalazek i jestes przygotowany na
    wszystko ;D

    HanS //DeGie//
    Duży Bandyta //Nnnagi//
    ---Nagie jest piekne---
    KCH z o n e

  • 48. Data: 2009-03-25 18:48:41
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    >Jak w temacie, z wyłączeniem najlepiej skuterów, najbardziej w sumie
    >interesują mnie pojemności od 400ccm.

    Niskie rzeczywiste zużycie paliwa ma większość tych o pojemności 125 - 250
    cm^3
    U mnie wychodzi to około 2,2 do 2,8 l/100km i jest to znacząco taniej i
    przyjemniej niż samochodem.

  • 49. Data: 2009-03-25 19:30:12
    Od: WojtekW <w...@o...pl>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > cm^3
    > U mnie wychodzi to około 2,2 do 2,8 l/100km i jest to znacząco taniej i

    Czterosuwowe, oczywiście. KMX 125 nie schodził mi poniżej 5, za to
    NTV650 piątki nie przekraczała. W turystycznej trasie w dwie osoby z
    bagażem było poniżej 4,5.

    --
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 50. Data: 2009-03-25 21:14:36
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    Kuczu wrote:
    > BartekGSXF pisze:
    >
    > Nie, nie jestem fanatykiem marki, wiem ze inni robia to lepiej,
    No widzisz, a ja Cie zupelnie inaczej odbieram.....
    Ciekawe czemu.

    Regards

    Marek