    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Date: Thu, 04 Jul 2013 12:27:24 +0200

    W dniu 2013-07-04 12:16, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    ^^^

    > Dalej twerdzisz ...

    Twierdzę to co podkreślone, a nie to co sobie wymyśliłeś.

    > I tak piszę.

    Wiesz nie pisz, że ja twierdzę, że dla Ciebie interfejs jest
    zły.

    > Skoro nie ma błędu to czemu wytykasz ?? było mineło, zostało poprawione ...

    LOL - znaczy mam nagle zachorować na amnezję? Nie wiadomo czy minęło...
    Podobno poprawione, podobno...

    > FR mam z Yanosika a na AM mam wyłączone, jakie inne "leśne ssaki" :)

    Widzisz, to że Ty korzystasz w takiej formie nie znaczy, że nie jest
    to potrzebne i nie oznacza, że automatycznie złe staje się dobre.

    > AM ma stare dane, nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków ...

    A masz LD? Czemu nie ma?

    > aktualizowany jest bardzo szybko i działa to lepiej niż CB "tak
    > sprawdziłem ... Y podał FR a CB było głuche już nie jeden raz"

    Yanosik nie ma aktualnych fotoradarów, wypadków itd. Były o tym
    dyskusje - lista FR jest błędna, wypadki czy lotne akcje są często
    błędne.