-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Wed, 12 Aug 2015 17:21:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <mqfoa0$r35$2@node2.news.atman.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
<mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
<mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<mqf1hg$s35$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1439392896 27749 83.142.198.226 (12 Aug 2015 15:21:36
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Aug 2015 15:21:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567076
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-12 17:00, Budzik wrote:
> Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>
>>> Do tego niestety dochodzi czas reakcji kierowcy - sekunda przy 140 to
>>> prawie 39m, zostaje 30m na hamowanie, i ze 140 pozostaje ponad 100 ...
>>
>> No własnie o tym piszę -w zakresie pręskości od 100 - 150 to droga
>> hamowania (od momentu ukazania się przeszkody) to z zgrubsza w metrach
>> to co wskazuje pręskosciomierz. Nie połowa tego.
>
> Bo ten przed toba tez musi wyhamować...
> A jak staje w miejscu to mamy troche inna sytuacje.
Ale własnie o takim "staje w miejscu" rozmawiamy. I okazuje się, że
nawet ci bezpieczni Niemcy w swoich rekomendacjach takiej sytuacji nie
przewidują.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.15 18:04 mk4
- 12.08.15 18:07 Myjk
- 12.08.15 18:12 Myjk
- 12.08.15 18:15 mk4
- 12.08.15 18:28 mk4
- 12.08.15 18:32 mk4
- 12.08.15 18:52 mk4
- 12.08.15 18:56 mk4
- 12.08.15 19:00 Budzik
- 12.08.15 19:00 Budzik
- 12.08.15 21:16 Myjk
- 12.08.15 21:46 Myjk
- 12.08.15 22:02 mk4
- 12.08.15 22:28 Myjk
- 12.08.15 23:49 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi