    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 20:34:23 +0200
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>

    On 2015-08-11 18:39, mk4 wrote:

    > Czyli jednak musisz lansowac myslenie durnia dla ktorego przepisy musza
    > gwarantowac bezwzgledne bezpieczenstwo. To jest po prostu idiotyczne ale
    > idiokracja sie niestety posuwa.

    Nie ja się na te przepisy powoływałem jako argument. Jak widać twórcy
    tych przepisów przyjęli, że takie sytuacje jak powyżej się jednak
    zdarzać nie powinny. I pewnie przyjęli to na podstawie innych przepisów
    - Niemcy tak mają;)

    > Gwarancje daje ci ten przepis ktorego zdajesz sie nie widziec a ktory
    > mowi twardo, ze masz jechac tak, zeby zatrzymac sie przed przeszkoda.
    > Czyli jesli czujesz, ze owe 70m to moze byc za malo to zwiekszasz
    > odstep. A jesli tego nie zrobiles to bierz konsekwencje na klate.

    To nie jest kwestia czucia, tylko fizyki - te 70m to dwa razy za mało. A
    przepisy po coś są - chyba nie po to, żeby sugerować niebezpieczną
    odległość?

    > Tak wiec ostatecznie gwarantem swojego bezpieczenstwa jestes ty sam.
    >
    > Ja naprawde nie moge zrozumiec ruchow, ktore za wszelka cene chca zdjac
    > z czlowieka jakakolwiek odpowiedzialnosc za cokolwiek (zwlaszcza na
    > siebie). Najlepiej jabky tylko zarl, sral, rozmnazal sie i placil
    > podatki. Leming idealny.

    Proszę cię, to nie tak. Ale skoro romawiamy w winie w myśl _przepisów_,
    to czemu dziwi cię powoływanie się na _przepisy_?

    Shrek.