-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto winien?
Date: Tue, 11 Aug 2015 20:34:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl>
References: <mq7ipf$kr$1@node1.news.atman.pl>
<xk37vtr3lptz.1g7sx9o530e2p$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<mq8nap$a18$1@node1.news.atman.pl>
<12l6jpa1majk6.7sv54i4jzdua$.dlg@40tude.net>
<mq9ju6$6bb$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<mq9o33$kh8$1@node2.news.atman.pl>
<xqse1lsz4xbb.r7ojh17kedmi$.dlg@40tude.net>
<mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1439318061 7519 83.142.198.226 (11 Aug 2015 18:34:21
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 18:34:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
In-Reply-To: <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2567009
[ ukryj nagłówki ]On 2015-08-11 18:39, mk4 wrote:
>>>> W tym wypadku "bezpieczny odstęp" to byłby koło 100 metrów.
>>>
>>> Niemcy przy 140 wymagaja odstepu 70m.
>>
>> Czyli połowy drogi hamowania. I od prawie dwukrotnie więcej niż ustawowy
>> zasięg świateł mijania. Wychodzi na to, że jednak nie zakłada się
>> pojawienia przeszkody znikąd
>
> Czyli jednak musisz lansowac myslenie durnia dla ktorego przepisy musza
> gwarantowac bezwzgledne bezpieczenstwo. To jest po prostu idiotyczne ale
> idiokracja sie niestety posuwa.
Nie ja się na te przepisy powoływałem jako argument. Jak widać twórcy
tych przepisów przyjęli, że takie sytuacje jak powyżej się jednak
zdarzać nie powinny. I pewnie przyjęli to na podstawie innych przepisów
- Niemcy tak mają;)
> Gwarancje daje ci ten przepis ktorego zdajesz sie nie widziec a ktory
> mowi twardo, ze masz jechac tak, zeby zatrzymac sie przed przeszkoda.
> Czyli jesli czujesz, ze owe 70m to moze byc za malo to zwiekszasz
> odstep. A jesli tego nie zrobiles to bierz konsekwencje na klate.
To nie jest kwestia czucia, tylko fizyki - te 70m to dwa razy za mało. A
przepisy po coś są - chyba nie po to, żeby sugerować niebezpieczną
odległość?
> Tak wiec ostatecznie gwarantem swojego bezpieczenstwa jestes ty sam.
>
> Ja naprawde nie moge zrozumiec ruchow, ktore za wszelka cene chca zdjac
> z czlowieka jakakolwiek odpowiedzialnosc za cokolwiek (zwlaszcza na
> siebie). Najlepiej jabky tylko zarl, sral, rozmnazal sie i placil
> podatki. Leming idealny.
Proszę cię, to nie tak. Ale skoro romawiamy w winie w myśl _przepisów_,
to czemu dziwi cię powoływanie się na _przepisy_?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.15 22:45 mk4
- 12.08.15 00:00 Budzik
- 12.08.15 06:16 Shrek
- 12.08.15 06:25 Shrek
- 12.08.15 09:41 Myjk
- 12.08.15 10:43 J.F.
- 12.08.15 10:53 Shrek
- 12.08.15 10:57 Shrek
- 12.08.15 11:45 Myjk
- 12.08.15 11:52 Myjk
- 12.08.15 13:22 J.F.
- 12.08.15 14:00 Shrek
- 12.08.15 14:13 Shrek
- 12.08.15 15:01 J.F.
- 12.08.15 15:20 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=