  • Data: 2012-08-29 09:45:48
    Temat: Re: Kto skalibruje metrahit?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:2af7c8bb-e0c6-463b-bd08-8ceccb49792a@d9g2000vbf
    .googlegroups.com...
    On Aug 29, 8:43 am, "Ukaniu" <l...@g...pl> wrote:
    > Z Merserwisem gadałem, nie mają w ofercie nie kalibrują, poczekam jeszcze
    > na
    > naszego byłego grupowego kolegę Andrzeja od Tektronixów może on coś
    > poradzi.

    Nie Merserwis, ino Meraserw :P
    ///

    Po kilku telefonach dowiedziałem się, że chyba jednak wszyscy ślą do
    producenta albo wolą nie dotykać.
    Pozostaje podłączyć jakiś układ węszący na szynkę do eepromu (93c66) i
    zobaczyć co tam gada przy przełączeniu zakresów, przy włączeniu. Może by w
    ten sposób dojśc jak zapisują zmienne kalibracyjne?