  • Data: 2010-12-09 14:36:59
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm.. Ciekawe. Sądzisz, że aż tak mi się skróciła miara?
    > Dzisiaj z czystej ciekawości po prostu to sprawdzę,
    > zahamuję z 20, 30 i 40 km/h i podam przybliżony wynik
    > hamowania na grupę.

    Zasadnicze pytanie jest takie, kto Ci w te wyniki uwierzy? I
    w jaki sposób stwierdzisz że jechałeś 40 a nie 30 km/h :-).
    Bo wiesz że prędkościomierz w aucie cokolwiek przekłamuje?

    > Dobrze, że są jeszcze tacy jak Ty-dobrzy teoretycy, którzy
    > potrafią ładnie wyliczyć wszystko. Pytanie jak Ci idzie
    > jazda i hamowanie zimą?

    Póki co odpukać nie mam z tym problemów :-). Jeżdżę zimą
    szybciej niż większość innych kierowców. Nie jestem żadnym
    mistrzem, ale też nie mam duszy na ramieniu przy byle
    śnieżku... Zresztą nawet wolę jeździć zimą, jest ciekawiej
    :-). Jak tylko jest okazja to lubię się poślizgać i
    pohamować na śliskim, więc nie pieprz mi proszę głodnych
    kawałków i nie wchodź na ambicję :-).