    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kto doradzi linuksiarzowi?
    Date: Fri, 8 Jan 2010 11:03:11 +0100

    Dnia Fri, 08 Jan 2010 03:15:58 +0100, dominik napisał(a):

    > Markowy komputer to nie tylko dobrze dobrane komponenty, ale też i bogaty,
    > dodatkowy zestaw oprogramowania, już zainstalowanego. Ze składakiem musisz
    > sobie to zrobić sam. Tylko o to chodziło w powyższej wypowiedzi.

    Ten bogaty zestaw oprogramowania to częściej problem niż zaleta.
    Straszliwie zamulone tuż po uruchomieniu laptopy to efekt kładzenia przez
    producenta czego popadnie aby tylko był "bogaty zestaw oprogramowania".
    Później trzeba to czyścić, odinstalowywać żeby niemała wydajność komputera
    się odnalazła z niebytu.

    > Wiem, mój sposób na gg ma 66kB i wiele więcej zalet. Jednak tu masz
    > przykład popularnego programu, gdzie to okienko HTML jest wykorzystywane.

    Czy przypadkiem aktualny GG nie ma zabudowanego webkita do wyświetlania
    swoich okienek, co go efektywnie uniezależnia od przeglądarki w systemie?

    Mój sposób na GG to używać tylko protokołu, nie używać programu ;)