  • Data: 2011-09-07 06:25:58
    Temat: Re: Książka o fotografii ślubnej
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 6, 6:00 am, "proartisma" <p...@g...pl> wrote:
    > planuje zajac sie fotografia slubna i szukam wiedzy na ten temat znalazlam taka
    > ksiazkę: Grzegorz Moment "Profesjonalna fotografia ślubna. Od perfekcyjnego
    > warsztatu do dochodowego biznesu"http://helion.pl/ksiazki/bifosl.htm
    >
    > niestety nie ma jej jszecze na chomikach i musiałabym kupić taka normalna
    > wydrukowaną, myślicie że jest warta swojej ceny? przeczytalam przykładowy
    > rozdział i robi na mnie profesjonalne wrazenie ale czy tak jest w
    > rzeczywistosci???

    Piszesz tu juz nie pierwszy raz.
    Ciagle jestes niepoprawna optymistka i wciaz chyba liczysz, ze
    dostaniesz tu jakas konkretna i sensowana odpowiedz na Twoje pytania.
    Tutejsze bydlo, w rozny sposob daje Ci do zrozumienia co mysli o
    Twoich pytaniach.
    Jesli znasz angielski, to zainteresuj sie anglojezycznymi grupami
    fotograficznymi.
    Sa grupy dyskusyjne o fotografii slubnej.
    Jest wiele anglojezycznych ksiazek dotyczacych tego tematu.
    Jest w czym wybierac.
    http://www.amazon.com/Top-Wedding-Photography-Books/
    lm/R1XWN8J46HJ82H
    Jesli bedzie malo, to latwo znalezc wiecej na ten temat.

    Daj sobie spokuj z tutejszymi, zbydleconymi "ludzmi z dobrym gustem".

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/