  • 21. Data: 2012-01-19 00:10:06
    Temat: Re: Książka:
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 6:41 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > A właśnie, że powinien. Facet nie potrafi pisać. Kto to redagował?
    >
    > marek

    Ja wiem, ze na tej grupie, wszyscy, wszystko potrafia robic lepiej od
    tych, ktorzy mimo ze byc moze nie potrafia najlepiej, aler jednak cos
    robia.
    Dlatego tez, ze cos robia, to nalezy ich zajebac kpinami - "oto polska
    mendalnosc".

    ZD

  • 22. Data: 2012-01-19 00:12:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 6:49 pm, "Włodzimierz Barchacz"
    <w...@g...pl> wrote:

    > Jeszcze lepszy byl Parnicki ze swym stylem laokoniastym. Choc mnie ten styl
    > sie podoba.

    Strasznie "laokoniascie" Ci to wyszlo, no ale kazdemu sie przytrafia.
    Wazne, ze bedzie ksiazka i ze cos robisz.

    ZD

  • 23. Data: 2012-01-19 00:13:27
    Od: "Gil" <g...@g...pl>

    > To nie jest dzialalnosc gospodarcza, nie ja wydaje ksiazke, jestem jedynie
    > skromnym autorem, ktory pragnie podzielic sie z Czytelnikiem tresciami
    > dotyczacymi bylego systemu, a zawlaszcza swego jego widzenia, odczuwania etc.
    >
    > No, dobranoc :)

    Ja nie tepię działalności zarobkowej ale doprawdy darujmy juz sobie ja tutaj.
    Zwłaszcza skromny autor nie powinnien włazić w grupę usenet z reklamą.
    Jeszcze nam reklam tu brakuje jakby mało wzajemnych animozji nie starczało.
    Dobranoc.

  • 24. Data: 2012-01-19 00:14:38
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Gil <g...@g...pl> napisał(a):

    > =?ISO-8859-2?Q?W=B3odzimierz_Barchacz?= <w...@g...pl>
    > >
    > Wątpię w to.
    > Przykładów zdjęć z lat 1970-80 w sieci jest sporo więcej.
    Jeslibym zalozyl, ze moja praca okaze sie bezwartosciowa, nie podjalbym sie
    pracy. Zmudnej rovoty, harowy.
    Jednak wiele osob mi to proponowalo.
    Masz prawo watpic. Chociaz nie znasz "produktu" (cudzyslow celowy).Ksiazki, bo
    jeszcze jej nie ma, a tylko wlasciwie mogles zapoznac sie ze zwiastunem.
    To za malo, by wyrokowac, czy bedzie przydatnam czy nie.

  • 25. Data: 2012-01-19 00:16:53
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Gil <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeszcze nam reklam tu brakuje jakby mało wzajemnych animozji nie starczało.
    Dobranoc, Gil :)

  • 26. Data: 2012-01-19 00:17:23
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 6:56 pm, " Gil" <g...@g...pl> wrote:

    > A co ja reklamuję?
    > Usenet jest miejscem dla ludzi chcących wymieniac sie wiedzą i pomagac innym
    > bezinteresownie.
    > Reklamy powinny być bezwzglednie tepione.
    > A szczególnie reklama własnej działalnosci gospodarczej.
    > Od tego sa inne miejsca  - i tyle.
    > Ten człowiek nie zachowałał elementarnej kultury usenetu. Dlatego trzeba go
    > ostro napomniec.

    Najlepiej zajebac go, tak normalnie po polsku.
    Bedzie to oznaka kultury i dobrego gustu.

    ZD

  • 27. Data: 2012-01-19 00:20:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Kombatanctwo: nie chodzi mi o kombatanctwo, a o ukazanie mechanizmow
    > rezimu, metod jego ochrony etc. A za moje rozrabianie - wiem, ze
    > medalu nie dostane i nie o medal wlasnie tu chodzi :)

    Widzę, że uciekło mi jeszcze jedno spostrzeżenie, przez co moja
    opinia wygląda trochę niesprawiedliwie :) - brakowało mi podczas
    czytania jakiegoś umiejscowienia w czasie poszczególnych epizodów
    - młodszy czytelnik to już zupełnie może stracić głowę: czy dzieje się
    to za Napoleona czy za cara Mikołaja? ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 28. Data: 2012-01-19 00:23:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Jan 2012 00:01:23 +0000 (UTC), Włodzimierz Barchacz
    napisał(a):

> [...]
    > dotyczacymi bylego systemu, a zawlaszcza swego jego widzenia, odczuwania etc.

    No ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby to robić w przeznaczonym do tego
    miejscu. Tu jest to niestety tylko ordynarny komercyjny spam. Smutne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2012-01-19 00:23:28
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 7:14 pm, "Włodzimierz Barchacz"
    <w...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze jej nie ma, a tylko wlasciwie mogles zapoznac sie ze zwiastunem.
    > To za malo, by wyrokowac, czy bedzie przydatnam czy nie.

    Gdyby z gory bylo wiadome, ze nie bedzie przydatne, to nie mialbys
    tyle kurewskiej krytyki.
    Nie przejmuj sie takimi mendami, bo na lupierz przyjdzie Ci umrzec.

    ZD

  • 30. Data: 2012-01-19 00:26:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 18, 7:13 pm, "Gil" <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Jeszcze nam reklam tu brakuje jakby mało wzajemnych animozji nie starczało.

    Z pewnoscia nie ja jeden, wole jego zapowiedzenie ksiazki, niz takie
    jak twoje, "mendalne" animozje.

    ZD