  • 131. Data: 2010-08-22 02:40:24
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 22:46:52 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co konkretnie masz na mysli ?

    Poczucie wyższości :>

    r.
    _____________

  • 132. Data: 2010-08-22 02:44:38
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 21 Aug 2010 21:45:20 +0200, syntax error
    <w...@n...one.has.gone.before.com> wrote:

    > A to jest dobre spostrzeżenie. Ciekaw jestem, gdzie w tym aucie jest czujnik
    > temperatury (termostat).

    Czujnik temperatury to jedno, termostat to drugie. Termostat
    znajdziesz przy wężu odprowadzającym wodę do chłodnicy.

    > Ciekawe jest to co piszesz. Czyli co, generalnie warto od czasu do czasu
    > pościgać się z kimś na światłach co by zbliżyć się do mocy maksymalnej?

    Tak.

    > Jasne, rozumiem.

    Dlatego skrócenie czasu nagrzewania nie jest głupim pomysłem. A
    grzałka naprawdę nie kosztuje dużo.

    r.
    _____________

  • 133. Data: 2010-08-22 02:45:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 09:47:39 +0200, PaPi <...@...3> wrote:

    > Jaka roznica dla silnika czy bedzie to 50% trasy czy 10% ?

    Taka, że jak zbierzesz wszystko do kupy, to wyjdzie że część
    przebiegu całkowitego będzie przejechana na zimnym silniku. I
    wtedy jest ważne, czy było tego 10 czy 50%. Bo w ogólności praca
    poza optymalnymi warunkami na dobre silnikom nie wychodzi.

    r.
    _____________

  • 134. Data: 2010-08-22 02:45:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 10:25:21 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Tobie na zamówionej gorącej herbacie trzeba napisać, że jest gorąca?

    To jest niemalże zwykły, drogowy Civic, z dopuszczeniem do
    ruchu, homologacją, który, poza tym że ma ostrą, wybuchową górę,
    ma tez całkiem przyzwoity i łagodny dół. Takie dwa w jednym.
    Witamy w świecie Hondy.

    r.
    _____________

  • 135. Data: 2010-08-22 02:45:23
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 09:46:06 +0200, PaPi <...@...3> wrote:

    > Na takich odcinkach swietnie sprawdza sie

    [...]

    > komunikacja miejska.

    Jeśli jest taka, jak na tym zgniłym zachodzie. Bo np. w Łodzi
    wszystko jest lepsze od zbiorkomu.

    r.
    _____________

  • 136. Data: 2010-08-22 05:55:04
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote in

    > To gdzie można kupić ładną sztukę bez szukania jej tygodniami?

    jezeli chodzi Ci o to, zeby kupic za polowe ceny zadbanego to troche poszukasz, ale
    jezeli nie to
    znajdziesz - moj kolega robil inaczej, kupowal w srednim stanie i robil dla siebie
    (czesci sa dostepne i
    mozna z tego zrobic jeszcze fajniejszy silnik)

  • 137. Data: 2010-08-22 06:00:10
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    > Ale po co ma jeździć połowę dystansu dziennie z niedogrzanym
    > silnikiem? Mam webasto i zimą wstępne podgrzanie silnika skraca
    > mi dystans nagrzewania z jakiś 4km do 1.5.

    moze taka specyfika silnika, przy -20C 2ZZ-GE na oleju 15w50 nagrzewa sie po 2km

  • 138. Data: 2010-08-22 06:04:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 22 Aug 2010 03:55:04 +0000 (UTC), Maciej Leszczynski
    <z...@j...cy> wrote:

    > jezeli chodzi Ci o to, zeby kupic za polowe ceny zadbanego to troche poszukasz,

    Chodzi o to, żeby kupić ładną, niezarżniętą, nieswapowaną. Te
    auta mają już swoje lata i naprawdę ładne sztuki nie trafiają
    się codziennie.

    r.
    _____________

  • 139. Data: 2010-08-22 09:38:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Aug 2010 00:21:29 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:

    > Żaden problem. W szczególności jak masz 0.5cm owłosienia, a nie
    > 50. Polecam taki manewr.

    Zalezy od umywalki - w jednej zrobisz to przyjemnoscia, w innej glowe
    o kran rozbijesz, i jeszcze cie op* za jej zatykanie.

    Poza tym uwywalka jedna, a pracownikow wielu - wszyscy nie moga
    rowerami :-)

    J.

  • 140. Data: 2010-08-22 09:52:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 22 Aug 2010 09:38:49 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy od umywalki - w jednej zrobisz to przyjemnoscia, w innej glowe
    > o kran rozbijesz, i jeszcze cie op* za jej zatykanie.

    0.5cm umyjesz nawet gąbką. W minutę. A za następne trzy będą
    suche :)

    r.