  • 121. Data: 2010-08-22 02:20:02
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 17:41:56 +0200, syntax error
    <w...@n...one.has.gone.before.com> wrote:

    > Miasto to przynajmniej 50 PLN za 100 KM.

    Eeee... To jeszcze nie tak źle. U mnie więcej :)

    r.
    _____________

  • 122. Data: 2010-08-22 02:21:29
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 15:49:36 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > W moim wypadku dochodzi jeszcze minimum mycie głowy. Taka fizjologia.
    > Bardzo fajnie to się robi w umywalce.

    Żaden problem. W szczególności jak masz 0.5cm owłosienia, a nie
    50. Polecam taki manewr.

    r.
    _____________

  • 123. Data: 2010-08-22 02:22:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 17:43:10 +0200, syntax error
    <w...@n...one.has.gone.before.com> wrote:

    > Ten silinik łapie już 90 st. po 3 kilometrach - bez ogrzewania.

    Zimą też? Z grzałką miałbyś już po 1.5 :) Tylko ten dostęp do
    prądu...

    r.
    _____________

  • 124. Data: 2010-08-22 02:25:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 17:47:21 +0200, syntax error

    > Castrol Edge 5W40 co 8 tys. km.

    Lej _dobry_ olej. Castrolowi nie ufałbym jak psu (po tym jak
    wywalczyli sobie przed sądem w US&A prawo do nazywania
    syntetycznym oleju na bazie HC i popsuli swój flagowy produkt,
    RS 10W60, nie zmieniając przy tym żadnych oznaczeń).

    > Głównie martwię się o to, że VTi w takim stanie jak mój to unikat... dlatego
    > nie chciałbym go zarżnąć na głupiej drodze do pracy.

    Kup drugie auto.

    r.
    _____________

  • 125. Data: 2010-08-22 02:26:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 20:13:40 +0000 (UTC), Maciej Leszczynski
    <z...@j...cy> wrote:

    > zaden unikat - nie przejmuj sie ;)

    To gdzie można kupić ładną sztukę bez szukania jej tygodniami?

    r.
    _____________

  • 126. Data: 2010-08-22 02:30:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 18:36:34 +0200, Arek (G) <a...@b...pl> wrote:

    > Oto polska właśnie, wszędzie na zachodzie ludzie potrafią poruszać się
    > po mieście rowerem. Po prostu wsiadają w dżinsach, spódnicach, gajerach
    > na rower i jadę. Ot tak po prostu. Cud jaki czy co?

    Jak lubią rozsiewać zapaszek albo poruszać się z prędkością
    rączego pieszego, to czemu nie. Jak wsiadam na rower, to po to,
    by poruszać się sprawnie. Co dla mnie oznacza trzymać te 20-30
    km/h przelotowej i mam jak w banku, że się przy tym nieźle upocę
    (bo po prostu tak mam).

    > Ale nie w polsce o nie. W polsce jak się ma 5km do pracy to trzeba
    > samochód rajdowy.

    Jeden lubi ogórki, drugi...

    r.
    _____________

  • 127. Data: 2010-08-22 02:33:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 21 Aug 2010 14:55:01 +0200, PaPi <...@...3> wrote:

    > Co w tym nienormalnego ?

    To, że nie lubisz śmierdzieć. Na zachodzie niektórzy celebryci
    miewają szmergla na punkcie życia w zgodzie z naturą, również w
    tym aspekcie ;))

    r.
    _____________

  • 128. Data: 2010-08-22 02:33:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 18:42:22 +0200, Arek (G) <a...@b...pl> wrote:

    > I tak się zastanawiam, jakim cymbałem trzeba być aby wpaść na pomysł, że
    > na dystansie 5km spokojnej jazdy rowerem można się spocić. Rozbudzić
    > rano to i owszem ale spocić?

    Ile czasu zajmuje Ci przejechanie tych 5km tempem ,,nie spocić
    się''?

    r.
    _____________

  • 129. Data: 2010-08-22 02:37:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 21 Aug 2010 01:31:38 -0700 (PDT), rzymo
    <r...@g...com> wrote:

    > Jaki to problem? Pozycja wymusza jazdę albo "na maxa", albo
    > prowadzenie roweru?

    Pozycja zachęca do ciśnięcia, plecak utrudnia wentylację.

    > Chyba że masz takie podejście, że rowerem na drogich częściach wstyd
    > jechać stosunkowo powoli, nie męcząc się?

    Szkoda mi czasu, żeby ~8km jechać dłużej niż 25 minut (i to
    tylko dlatego, że po drodze mam kilka wrednych świateł, które
    zjadają około 1/5 tego czasu). Jeśli mam jechać dłużej, to
    zdecydowanie wolę jechać samochodem, którym, nawet w szczycie,
    jestem w stanie zmieścić się podobnym czasie.

    r.

  • 130. Data: 2010-08-22 02:39:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 20 Aug 2010 18:48:43 +0200, Arek (G) <a...@b...pl> wrote:

    > Fakt 5km do pracy samochodem to nie jest głupota to zwykle polactwo.

    Jedną z cech polactwa jest uporczywe wypominanie innym owego.
    Brandzlujesz się tym, jakby Ci gaia wbijała szpilki w dupsko za
    każde przewinienie rodzaju ludzkiego.

    r.