eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 230

  • 141. Data: 2010-08-22 10:05:05
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Aug 2010 00:45:23 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Fri, 20 Aug 2010 09:46:06 +0200, PaPi <...@...3> wrote:
    >> Na takich odcinkach swietnie sprawdza sie
    > [...]
    >> komunikacja miejska.
    > Jeśli jest taka, jak na tym zgniłym zachodzie. Bo np. w Łodzi
    > wszystko jest lepsze od zbiorkomu.

    Na tym zgnilym zachodzie tez bywa rozna. W sumie to bym rzekl ze tak
    bardzo od naszej nie odstaje.


    J.


  • 142. Data: 2010-08-22 10:09:28
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 22 Aug 2010 10:05:05 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na tym zgnilym zachodzie tez bywa rozna. W sumie to bym rzekl ze tak
    > bardzo od naszej nie odstaje.

    Słyszałem, że np w Dublinie jest jakaś masakra. Ale nie
    obraziłbym się na szwajcarski zbiorkom.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 143. Data: 2010-08-22 12:49:28
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-20 07:24, syntax error wrote:
    > Słchajcie,
    > Obecnie mam do pracy 5.5km (przebieg dzienny 11.2km) - droga bez korków.
    > Silnik to Hondowskie VTi 1.6 160bhp umieszczone w 1000 KG Civicu. Latem
    > już po 2-3 minutach (2KM) silnik był już nagrzany, zaś co będzie jak
    > zrobi się dużo chłodniej? Pomyślałem, że więcej czasu będę spędzał na
    > III biegu i w okolicach 2500 RPM (przy 50 KM/h) lub 3500 RPM przy II
    > przełożeniu i takiej samej prędkości... Bardziej zależy mi na dbaniu o
    > silnik aniżeli na niskim spalaniu. Wiem, że będę wymieniał olej co 8000
    > km, ale coś jeszcze mogę zrobić, co by nie zaszkodzić temu wyżyłowanemu
    > silnikowi?
    >

    Proponuję znaleźć sobie lepszy problem, bo ten jest pokroju krzyża... I
    nie zadawać idiotycznych pytań tylko jeździć...


  • 144. Data: 2010-08-22 17:00:37
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Proponuję znaleźć sobie lepszy problem, bo ten jest pokroju krzyża... I
    > nie zadawać idiotycznych pytań tylko jeździć...


    I to jest dobry tok myślenia. :-)

    --
    Got VTi?


  • 145. Data: 2010-08-22 20:50:02
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy-jakdbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Rędziak pisze:
    > On Fri, 20 Aug 2010 10:25:21 +0200, Andrzej Lawa
    > <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    >>> Czy na 1.6VTi jest napisane ,,for racing use only''?
    >> Tobie na zamówionej gorącej herbacie trzeba napisać, że jest gorąca?
    >
    > To jest niemalże zwykły, drogowy Civic, z dopuszczeniem do
    > ruchu, homologacją, który, poza tym że ma ostrą, wybuchową górę,
    > ma tez całkiem przyzwoity i łagodny dół. Takie dwa w jednym.
    > Witamy w świecie Hondy.

    Wiesz, to nie ja tylko inicjator wątku uznał, że w takich warunkach ten
    silnik "dostaje w dupę". Zakładałem, że kto jak kto ale on powinien
    wiedzieć.

    Co do mnie to ja specjalnie dobrałem pojazd tak, żeby był optymalny do
    codziennej eksploatacji.

    Zaoszczędzone fundusze mogę wydać na coś innego, chociażby na
    wypożyczenie czegoś bardziej sportowego, jakby mnie naszła ochota.


  • 146. Data: 2010-08-22 20:51:44
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agent pisze:

    >> Jeśli będzie to jedyne jego zastosowanie, to faktycznie taki zakup to
    >> debilizm. Jeśli już koniecznie musisz samochodem - kup sobie taki,
    >> któremu takie jeżdżenie nie zaszkodzi lub którego nie będzie szkoda.
    >
    > A co mu tak niby zaszkodzić ma.

    Nie wiem. Właściciel się o to martwił, więc założyłem, że wie o czym pisze.

    [ciach]

    >> Dlaczego "każdą"? Swoją szosą - powodzenia w wycieczce do np. Australii
    >> samochodem ;-> (skoro ty każdą trasę musisz pokonywać samochodem ;)
    >
    > Miało byc każdą poniżej 5.5 km

    Jak nie mam nic dużego do wożenia ani pasażerów? Spoko.


  • 147. Data: 2010-08-22 20:53:54
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub Witkowski pisze:

    >>> Czyli w momentach kiedy jedziesz, a nie stoisz, będzie 30-40km/h.
    >>
    >> Na rowerze zasadniczo się nie stoi - korki nie dotyczą, a do świateł
    >> można spokojnie dojeżdżać tak, żeby dotrzeć do linii w chwili zapalenia
    >> się zielonego.
    >>
    >> To w samochodzie, utykającym w korkach i kierowanym przez kierowcę,
    >> który musi jechać jak najszybciej, nawet jeśli właśnie zapaliło się
    >> czerwone, wyjdą takie różnice prędkości.
    >
    > Tylko pokaż mi, gdzie (poza twoją wyobraźnią) inicjator wątku pisał
    > o korkach... Och! Mea culpa, sprawdziłem i niestety - napisał!
    >
    > Cyt: "droga bez korków" :>

    Przepraszam bardzo, ale to nie ja zacząłem pisać, że rower musi po
    drodze gdzieś stać, tylko ty.

    >>> Lato, jesień, zima. No to teraz doliczmy jeszcze:
    >>> a) czas potrzebny na codzienne 2 prysznice i przebierania
    >>
    >> Czas potrzebny na znalezienie miejsca do zaparkowania.
    >
    > Mowa była o dojeżdżaniu do pracy. Kropka. Żadnego znajdowania miejsca
    > do parkowania nie było w warunkach zadania.

    Przepraszam, nie wiedziałem że masz samochód pana Jetsona ;->


  • 148. Data: 2010-08-22 20:54:15
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Andrzej Lawa pisze:
    >
    >> To jest grupa dyskusyjna.
    >
    > Ale nie dla debili.
    >

    No to się stąd wynoś, debilu.


  • 149. Data: 2010-08-22 20:55:50
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.F. pisze:

    > Jak juz jezdzi do pracy samochodem, to pewnie miejsce ma.
    > A z drugiej strony - dasz gwarancje ze z parkowaniem roweru nie bedzie
    > mial wiekszych klopotow ?

    Rower możesz sobie przypiąć do jakiejś latarni... Zresztą praktycznie
    każdy jednoślad.


  • 150. Data: 2010-08-22 20:56:52
    Temat: Re: Krótkie dojazdy do pracy -jakdbać o silnik?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Leszczynski pisze:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in
    > news:4c6e3bf1$1@news.home.net.pl:
    >
    >>> Czy na 1.6VTi jest napisane ,,for racing use only''?
    >> Tobie na zamówionej gorącej herbacie trzeba napisać, że jest gorąca?
    >
    > to jest dupowoz, tyle ze z mocniejszym silnikiem, nie wszystko co ma 150KM+ jest
    "for racing use only" -
    > gdyby byl, to producent zalecalby serwis co 2500km, a wymiane oleju co 1000km
    (najwyzej)

    Nie wiem, nie mam tego pojazdu - zakładałem, że jego właściciel wie, o
    czym pisze.

strony : 1 ... 10 ... 14 . [ 15 ] . 16 ... 23


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: