-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 31 Mar 2015 14:58:30 +0200
From: Marcin N <m...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
References: <a...@n...neostrada.pl>
<1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<k...@4...net>
<5519103f$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
<551919f4$0$15668$65785112@news.neostrada.pl>
<5519243b$0$18194$65785112@news.neostrada.pl>
<55192900$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<55193be2$0$15675$65785112@news.neostrada.pl>
<mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mfdtt5$jqi$2@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <551a99f5$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1427806709 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8380 89.71.75.200:62797
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558844
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-31 o 12:45, RadoslawF pisze:
> W dniu 2015-03-30 o 14:04, Marcin N pisze:
>
>>> No i co - myslisz ze oni specjalnie zanizyli dane dla automatu ?
>>> Czy zawyzyli dla manuala ?
>>>
>>> Czy sugerujesz, ze jak ja zaczne zmieniac biegi, to juz niekoniecznie
>>> automat bedzie goszy ... no, cos w tym jest :-)
>>
>> Nie wiem, jak Ty, ale większość nigdy nie osiągnie przyspieszenia
>> takiego jak kierowca zawodowy w czasie testów fabrycznych. Oczywiście z
>> manualem. Bo w automacie wystarczy depnąć gaz w podłogę i poczekać.
>>
>> A na trasie w czasie manewrów wyprzedzania - to już w miażdżącej
>> większość wypadków automatem zrobi się to sprawniej. Bo zanim typowy
>> kierowca wykona te wszystkie czynności...
>>
> Ty to na poważnie napisałeś ?
Masz jakieś wątpliwości?
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.15 15:10 Marcin N
- 31.03.15 15:58 Adam
- 31.03.15 16:37 J.F.
- 31.03.15 16:40 J.F.
- 31.03.15 16:42 RadoslawF
- 31.03.15 16:50 J.F.
- 31.03.15 16:53 RadoslawF
- 31.03.15 17:02 Cavallino
- 31.03.15 17:03 Cavallino
- 31.03.15 17:04 Cavallino
- 31.03.15 17:08 Cavallino
- 31.03.15 17:19 m
- 31.03.15 17:19 m
- 31.03.15 17:21 masti
- 31.03.15 17:53 A.L.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=