  • Data: 2015-03-31 17:53:57
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Mar 2015 16:40:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
    >mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich wk*.
    >
    >Kierowca moze i bieg zmienia wolno, ale moze to zrobic zanim jeszcze
    >gaz wcisnie.
    >
    >J.

    Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
    patrzy nie tylko jak gleboko wcisniety jest pedal gazu, ale jak szybko
    zostal wcisniety. "Danie po gazie" skutkuje przelaczeniem na nizszy
    bieg. Dostaje sie "kopa". Nijakiego opoznienia nie ma.

    Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
    ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem z
    PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.
    Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie

    A.L.