  • 21. Data: 2011-11-02 16:43:39
    Temat: Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    >> Ja potrzebuję coś takiego:
    >> http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A te są złe?
    najtaniej-fv-i1859804988.html

    A przewód od "-" do czego przylutuję?
    Chcę zasilać urządzenie bateryjne, nie mające gniazdka zasilającego i
    nie ma możliwości zamontowani tam gniazdka.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2011-11-02 21:46:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Robbo wrote:
    > Ja jak zwykle jestem zacofany. Widzę sklep, całkiem fajne rzeczy,
    > okazje się, że z pół tej grupy tam kupuje, a ja się dopiero
    > dowiaduję, że coś takiego istnieje :(

    A myslisz ze ja od kiedy, moze od roku... zamowilem, przyszlo - zamawiam dalej.

    Nie wszystko sie oplaca, taniej/wiecej z niektorych rzczy jest na allegro (np
    czujniki parkowania do auta). No i sorry dla 1zl taniej nie bede kupowal u
    chinoli bo to nie normalne :)

    Ale latarki - 50% ceny allegro z darmowa przesylka. Kupowalem taz na
    goodluckbuy.com, chinabuye.com (czy jakos tak) i wszystkie te firmy sa OK.
    Chinabuye miala lepsze ceny na niektore gadgedty. Ino ta wpadka z gadgedem
    ktory wg opisow mialbyc wart ceny a przeslali jakies gowno tansze wrrrr.

  • 23. Data: 2011-11-03 10:09:57
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 11/10/31 10:16, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]
    > http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A może w polandii to można nabyć gdzieś?

    przepraszam za dosc naiwne pytanie....
    jaki sens jest stosowania czegos takiego??

  • 24. Data: 2011-11-03 13:02:05
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w wiadomości news:j8lp1m$2i9$1@usenet.news.interia.pl...

    > Ja potrzebuję coś takiego:
    > http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A może w polandii to można nabyć gdzieś?
    > 20 (5x4) sztuk potrzebuję.

    A z "koszyków do baterii" czegoś nie podpasujesz?
    np:
    http://sklep.avt.pl/c/pl/168_665/1/1/0/long/koszyki+
    na+baterie.html
    to tylko pierwszy link...

  • 25. Data: 2011-11-17 17:18:01
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > przepraszam za dosc naiwne pytanie....
    > jaki sens jest stosowania czegos takiego??

    Czytałeś cały wątek?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 26. Data: 2011-11-17 17:19:59
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A z "koszyków do baterii" czegoś nie podpasujesz?
> [...]

    Nie!

    Musi to mieć kształt baterii.

    zyga
    --