  • 1. Data: 2011-10-30 18:07:01
    Temat: telefon bezprzewodowy
    Od: "ela" <e...@g...pl>

    Mam taki problem:
    dwa identyczne modele telefonów bezprzewodowych, ale w domu tylko jedno
    gniazdko telefoniczne. Kupiono dwa telefony bo potrzebne są dwie słuchawki.
    Czy jedna baza może obsługiwac te dwie sluchawki - jesli tak to jak to
    robić? czy trzeba zamontowac drugie gniazdko?

  • 2. Data: 2011-10-30 18:13:40
    Temat: Re: telefon bezprzewodowy
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-30 19:07, ela pisze:
    > Mam taki problem:
    > dwa identyczne modele telefonów bezprzewodowych, ale w domu tylko jedno
    > gniazdko telefoniczne. Kupiono dwa telefony bo potrzebne s? dwie s?uchawki.

    O takie sprawy należy pytać się przed kupieniem żeby kupić taki telefon
    który to umożliwia albo kupić rozgałęźnik i do drugiego pomieszczenia
    pociągnąć kabel. Jeśli się je już kupiło warto podać jakie żeby nie
    przeciążać pracą grupowej wróżki.

  • 3. Data: 2011-10-30 18:17:19
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    ela wrote:

> [...]
    > jak to
    > robić? czy trzeba zamontowac drugie gniazdko?

    Należy przeczytać instrukcję obsługi telefonu. Na ogół bazy umożliwiają
    podłączenie 3-8 telefonów. Wtedy jedną bazę używasz jako ładowarki, bez
    podłączania do gniazdka telefonicznego. Też mam tak w domu. Dwie bazy, ale
    tylko jedna jest bazą, do tego dwie podstawki-ładowarki, w sumie 4 telefony.

    Waldek

  • 4. Data: 2011-10-30 19:35:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

> [...]
    > tylko jedna jest bazą, do tego dwie podstawki-ładowarki, w sumie 4 telefony.

    Zdarzają się złośliwe modele -- jak się umieści telefon w innej bazie,
    to ta od razu -- ladacznica jedna -- chce się z nim parować. O tym mogą
    nie pisać w instrukcji.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2011-11-04 11:12:46
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 30 Oct 2011 19:07:01 +0100, "ela" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    >Czy jedna baza może obsługiwac te dwie sluchawki - jesli tak to jak to
    >robić? czy trzeba zamontowac drugie gniazdko?

    A cp tp telefon? Najczesciej sie da - szukaj w menu opcji: zaloguj,
    zarejestruj do bazy. Potrzebny pin do bazy.

    - na bazie naciska sie guzik (dluzej niz normalnie_ - trzeba doczytac
    w isntrukcji

    - na tej sluchawce, ktora chcesz przylaczyc (zalogowac) musisz wejsc
    do odpowiedniej opcji w menu, wybrac baze i podac pin. Jak bedzie ok.
    to sluchawka sie przylaczy i pojawi sie sygnal w sluchawce. Sluchawka
    dostanie jakis tam wew. numer np. 2-3

    Te zapasowa baze to wylacz z pradu aby nie bylo jej widac (w eterze).

    --
    ThinkXtra