  • 1. Data: 2011-10-30 19:20:40
    Temat: [Kraków] Zakupy w dealextreme
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Nie robi ktoś w najbliższym czasie zakupów w de?
    Partycypowałbym w kosztach przesyłki. Chciałbym kilka drobnych rzeczy kupić.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2011-10-30 19:31:48
    Temat: Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message

    > Partycypowałbym w kosztach przesyłki.

    Niezłe, mając na uwadze darmowe przesyłki z DX. :))

  • 3. Data: 2011-10-30 19:52:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Niezłe, mając na uwadze darmowe przesyłki z DX. :))

    Jesteś pewien, że wszystko wysyłają gratis?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2011-10-30 20:33:46
    Od: "Krzysztof" <t...@n...pl>

    Ja czekam 9 tydzień na "podobno" wysłaną paczkę z DX...

    K.

  • 5. Data: 2011-10-30 20:59:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Krzysztof wrote:
    > Ja czekam 9 tydzień na "podobno" wysłaną paczkę z DX...

    kupowalem kilka razy, za kazdym bylo ok ale ostatnio przeslali mi produkt nie
    taki tj do tego samego sluzacy ale nie ten ze zdjecia (nie tej jakosci).
    Zaplacilem za produkt ktory (wg opisow klientow) mialbyc cool 10/10 a dostalem
    to co kosztuje polowe tego co zaplacilem na innych ofertach DX :(

    Reklamacja to grochem o sciane... gnoje. Straty male ale wkur... pozostaje.

  • 6. Data: 2011-10-30 22:45:24
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-30 21:59, Papkin pisze:
    > Reklamacja to grochem o sciane... gnoje. Straty male ale wkur... pozostaje.

    Nigdy nie miałem kłopotów z reklamacją, wysyłali nowe rzeczy, nie
    chcieli zwrotu starych.
    Ale jak raz źle policzyłem rzeczy to napisali mi, że się mylę i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-10-30 22:46:20
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-30 20:52, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Jesteś pewien, że wszystko wysyłają gratis?

    Wszystko, choć ten gratis to chyba 10 centów.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 8. Data: 2011-10-30 22:49:16
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-10-30 21:33, Krzysztof pisze:
    > Ja czekam 9 tydzień na "podobno" wysłaną paczkę z DX...

    Potwierdzam, czasem list idzie dwa tygodnie, czasem dwa miesiące, reguły
    brak. Czasem warto udać się na pocztę i zapytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 9. Data: 2011-10-31 00:15:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Sunday, October 30, 2011, 11:46:20 PM, you wrote:

    > Wszystko, choć ten gratis to chyba 10 centów.

    nie wydaje mi się.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-10-31 08:19:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    a.com> wrote:

    > Jesteś pewien, że wszystko wysyłają gratis?

    Mniejsze zakupy niż chyba 15$ wysyłają przesyłką nienumerowaną
    czekałem na taką 3 miesiące, dopiero wtedy przyjęli reklamację,
    za dopłatą 2$ wysłali poleconym, doszedł w 16 dni.

    a.